Jak zrobić dobry naprowadziła na Scavenger Hunt

Jeden z najlepszych gry i zabawy, i jeden , który może być dostosowany do każdej grupy wiekowej , jestzamiatacz ulic polować. Gra budzi detektywa w każdym z nas , jak staramy się rozwikłać wskazówki i znaleźć ukryte przedmioty , które ostatecznie prowadzą do wielkiej nagrody. Ale wymyślanie sprytnych wskazówek może utrzymać miotacz impreza w nocy . Co jest potrzebne do tych wskazówek będzie bezcenna jesttrochę przezorność , a możeumiejętność wymyślić słowa, które rymować . Instrukcja
1

Zdecyduj się na rodzaj polowania , które planują . Jeśli Twoja strona ma tematu , takiego jak Partia Piratów , lub osoby makijaż , oprzeć obiektów można znaleźć na temat został ustanowiony , albo planują obiekty , które mają być znalezione na miejscu , kolor , lub A do list .
2

Wybierz typ wskazówek , której chcesz użyć . Istnieją cztery główne typy : polowanie długie poszlak, w którymznajduje się obiekt, po drodze , ale nie jest to miejsce , na przykład , budynku lub ulicy ; wskazówek nawigacyjnych , które poruszają się osoby z miejsca na miejsce ; wskazówki lokalizacja, gdzietajemniczy trop oferuje podpowiedź na rzeczy się tam znaleźć ; iudowodnić , jesteś – były – nie pojęcia , gdzie uczestnicy muszą wykonać zdjęcie , aby udowodnić , że tam byli , lub przywrócić coś z witryny.
3

zagadki i krzyżówki pomocą łamigłówki , aby utworzyć wskazówki . Oprogramowanie jest krzyżówka puzzle dostępna bezpłatnie on-line , tworzenie oprogramowania i zagadka do kupienia , ale najlepsze są te wskazówki można uzupełnić samodzielnie. Napisz główne wyrazy stosowane do opisu tego artykułu , obiektu lub lokalizacji . Pomyśl o słowach , które można zamieniać na niektóre z tych opisowych słów . Spróbuj znaleźć słowa, które rym lub idą w parze, lub mają różne znaczenia . Przykład : . Koryt rzecznych i spania
4

Start z długim opisie przedmiotu lub miejsca , i rozpocząć usuwanie wyrazów lub zaciemnia fakty . Na przykład ,drzewo może być opisany jako miejsce, gdzie ptaki mogą zgłaszać swoje gniazda, lubkanapa to miejsce, które ma broń , ale nie jest osobą .
5

Tworzenie szyfrogram , w którym numery równe litery . Przypisać litery A do numeru 1 , B jest liczba 2 , itp. Myśliwi będą musiały rozwiązać szyfrogram przed ich używać pojęcia .
6

Użyj zdjęcia jako wskazówki , ale wziąć zbliżeniu miejsce lub obiekt , tak, to nie jest łatwe do zidentyfikowania . Imperium

Dodaj komentarz