Uncle Wiggily Zasady gry

W 1910 roku Howard R. Garis stworzył zestaw bajek dla ” Newark Evening News” , który koncentruje się wokół postaci Wujek Wiggily ,królika , a człowiek- podobne. Wujek Wiggily określone na wielkich przygód i , w 1916 roku , Milton Bradley odwrócił jego przygody do gry planszowej dla dzieci. Chociażgra doświadczył zmian w projekcie przez lata , to pozostałukochanym i bogato ilustrowana gra rodzinna , która pomaga wzmocnić czytania i umiejętności poznawczych . Specyfikacja

Wujek Wiggily to klasyczna gra planszowa , która obejmuje pomiaru około 16 cali na 16 cali składaną planszę ; cztery kolorowe żetony gry , które są replikami wujka Wiggily ; orazzestaw kart do gry. W zależności od roku gra została wyprodukowana , może mieć dwa zestawy kart lub tylko jeden zestaw .
Cel gry

Każdy gracz zaczyna na początku , które jest w domu wuja Wiggily za . Płyta to klasyczny ” utwór ” , który zawiera około 100 miejsc do gruntu, na . Zawodnik Ambles górę, w dół iw poprzek płyty (las ) i chmielu o takich miejscach, jak gdakanie gdakanie w Chicken House, wibble wobble Duck Pond i Bow Wow Dog House . Pierwszy gracz, który osiągnie gabinecie doktora Possum wygrywa grę . Wujek Wiggily skierowany jest do dzieci, które są od 4 do 8 lat. Imperium Jak grać

gra jest przeznaczona dla dwóch do czterech graczy . Shuffle karty i umieścić je zakryte , a każdy gracz umieszcza swój żeton na początku . Najmłodsze dziecko jest zazwyczaj proszony grać pierwszy , a on wybiera pierwszą kartkę i czyta go na głos przed postępując zgodnie ze wskazówkami na karcie . ( Młodsze dzieci mogą potrzebować starsze dziecko lub dorosłego , aby pomóc im czytać . ) Używane karty umieszczone są odkryte na stosie kart odrzuconych . ( Jeśli nowe karty są wyczerpane przedgra jest wygrana , przetasowania talii i wypalonego wznowić odtwarzanie . ) Karty zawierają pisemne instrukcje , jakgracz powinien poruszać . Jeśligracz postępuje do przodu lub do tyłu w ruchu , jest teżodpowiedni numer zaliczki lub rekolekcje napisane powyżej instrukcji pojawiających czytelników . Kapryśny karty rymować i może doprowadzić gracza do wykonywania następujących czynności : ” Gdzie jesteś, nie wiem ; Masz trzy chmielu , ale to powoli , ” ” Mamy nadzieję , że nie będzie niebieski , musi jednak wujek Wiggily wrócić dwa „lub”karta to dobry nie jest często postrzegana ; ! Przenieś wujka Wiggily przed trzynastu ” Odtwórz zaliczek na lewo .
Pułapki i Królik Otwory

Dwóch graczy może nie zajmują tyle samo miejsca , więc jeśli wylądować na powierzchni , która posiada znacznik innego gracza , należy cofnąć o jedno miejsce . Jeśli że przestrzeń posiada również znacznik innego gracza , trzeba wycofać jedną przestrzeń aż do pustego miejsca . Jeśli masz szczęście wystarczy, aby wylądować na ” króliczej nory „, a następnie można zarobić możliwość wyskoczyć na drugiej stronie króliczej nory , kilka miejsc do przodu.
Winning

pierwszym graczem, który lądował dokładnie w gabinecie doktora Possum wygrywa . Na przykład , jeśli są dwa miejsca z dala od jego biura , trzeba wyciągnąć kartę , który przesuwa przekierować dwa miejsca . Jeśli wyciągnąć kartę, która nakazuje , aby wycofać lub , aby przejść do innej części planszy , a następnie należy postępować zgodnie z tymi instrukcjami . Imperium

Dodaj komentarz