Jak utworzyć D & D 3.5 Character

Przed rozpoczęciem nowej kampanii Dungeons & Dragons , trzeba stworzyć koncepcję postaci . Czy tozwinny elf łotrzyk , który bierze każdą dostępną kieszeń lub karzeł duchownego , który chce rozpowszechniać jego wiary na całym świecie ,typ charakteru tworzonego określa , jak będzie grać w gry . D & D 3.5 Gracze podręcznik poprowadzi Cię przez proces tworzenia i zawiera wszystkie opcje dostępne dla nowych character.Things musisz Foto karcie postaci
3 sześciościenne
D & D 3.5 Gracze podręcznika

Pokaż więcej instrukcji
1

Rzuć trzy sześciościenne , i dodać numery razem, aby znaleźć swoją pierwszą ocenę zdolności . Powtórz ten proces jeszcze pięć razy , więc trzeba w sumie sześć punktów , od trzech do 18 lat. Twoje wyniki zdolności sąpodstawą do innych umiejętności i zdolności wszystkich Twoich postaci.
2

Zapisz sześć wyniki w sekcji ” Ability Scores ” na lewej stronie swojej karcie postaci . Wprowadzić wyniki , gdzie niezbędne dla rodzaju znaku, który chcesz grać , takie jak oddanie najwyższy wynik w „inteligencję” , jeśli chcesz grać kreatora lub w „Siła ” , jeśli chcesz grać wojownikiem .

Tanie 3

Wybierz jedną z ras występujących w rozdziale drugim podręcznika gracza, takich jak „ludzki „, „elf ” lub ” pół- orka . ” Zanotować wynik zdolność modyfikator dla rasy , takie jak 2 konstytucji i -2 charyzmy do karłowatej postaci. Zmienić punkt punktacji umiejętność odpowiednio .
4

Zapisz żadnych specjalnych umiejętności przewidziane przez wyścigu w sekcji ” cechy szczególne ” swojej karcie postaci . Na przykład ,elf wyścig otrzymuje ” Low Light Vision ” i ” Martial Bron zaawansowania: długi miecz ” . Umiejętności
5

sprawdzenia dostępnej klasy trzeciej w rozdziale Podręcznika Gracza i wybrać klasę , którą chcesz użyć dla swojej postaci , takich jak ” Druid ” lub ” Monk „. Napisz swój wybór w pozycji „klasa ” w górnej części karty postaci .
6

Zbadaj” hit umrzeć ” dla swojej klasy , takie jak ” 1K10 ” dla wojownika . Oznacz dół swoich punktów oparty na przeboju umrzeć w sekcji ” punktów obrażeń ” . Na przykład ,wojownik zaczyna się 10 punktów plus jakikolwiek bonus dla posiadające wysoką ocenę Konstytucji. Zbadaj stół bonusowy na stronie 9 Podręcznika Gracza znaleźć premię dla punktów konstytucji , np. ” 1 ” dla notą 12 .
7

Znajdź liczbę punktów umiejętności dla Twojego Klasa , która wyświetla się w sekcji ” class Skills ” . Na przykład ,barbarzyńca zaczyna z czterema punktami umiejętności , a także twój modyfikator inteligencji , razy cztery . Otwórz Rozdział czwarty w Podręczniku Gracza , aby zobaczyć listę umiejętności .
8

przydzielić dostępnych punktów umiejętności do umiejętności wymienionych w rozdziale czwartym . Zbadać wykres na stronie 63 , aby sprawdzić, które umiejętności są poprzeczne umiejętności klasowe dla Twojego klasy. Na przykład ,” Breakout Artist ” umiejętność jestkrzyż klasy umiejętności do barbarzyńskiego klasy , co oznacza, że ​​musi spędzić dwa punkty umiejętności , aby kupić jeden punkt w tej umiejętności.
9

Zapisz swoje umiejętności w sekcji ” Umiejętności ” na prawej stronie na karcie postaci . Zbadanie rozdziale piątym w Podręczniku Gracza , aby zobaczyć listę wyczynów . Wybrać jednego atutu dla swojej postaci i zapisz go w sekcji ” wyczynów ” . Ludzkich charakterów otrzymać bonus wyczyn na pierwszym poziomie .
10

Zbadaj Strona 111 z Podręcznika Gracza , aby znaleźć kwotę począwszy złota dla swojej klasy postaci , takie jak ” 125 ” do ” Rogue ” klasa . Zanotować żadnego sprzętu w rozdziale siódmym , który chcesz kupić ze złota wyjściowego, takiego jak zbroi lub broni . Zapisz zmianyzbroja czyni do klasy pancerza w ” KP ” pozycją w pobliżu środku karcie postaci .
11

Zapisz pozostałe dane dla swojej postaci , takich jak jego imię i nazwisko , bóstwo i wyrównanie moralne . Znajdziesz tu opisy dostępnych bóstw i trasowania w rozdziale szóstym z Podręcznika Gracza . Imperium

Dodaj komentarz