Kody do Nightmare Adventures : Prison Wiedźmy

-przygodowa gra logiczna na PC , ” Nightmare Adventures : Prison Wiedźmy ” gwiazdkowychmłoda kobieta o imieniu Kiera Vale , który bada jej drzewo genealogiczne , aby znaleźć to tylko ślady z powrotem do opuszczonego szpitala psychiatrycznego . Ciekawy temat jej pochodzenia , Kiera bada azyl i odkrywa historię swojej rodziny w starożytnej polowania na czarownice . Podczasgry nie obejmują żadne oficjalne kody , wiedząc, jak rozwiązać niektóre z trudniejszych zagadek może pomóc Kiera przetrwać przerażający Blackwater azylu. Groundskeeper
Kabina

Po zebraniu czerwony pająk monetę z prawym dolnym rogu tablicy , zamknąć kabinę Groundskeeper i użyj łopaty na świeżym grobie w lewo, aby włączyć mini- gra, w której musisz dopasować kolorowe pająka monety z tego samego koloru punktów gwiazdy . Kliknięcie na monetach przenosi je wokół gwiazdy . Rozwiąż zagadkę klikając monety w następującej kolejności: żółty, niebieski , zielony, niebieski , różowy , różowy, żółty i różowy . Umieść czerwone monety na czerwonym punktem zerowym , aby dokończyć rozwiązanie .
Graveyard

Wewnątrz cmentarza , kliknij duży nagrobek do aktywacji mini- gry . Tym razem muszą rozwiązać zagadkę , aby dowiedzieć się, prawidłowe wieku dla pięciu dziecinagrobek upamiętnia . Kliknięcie roku czterokrotnie Henry’ego Williama i roku dwukrotnie rozwiązuje zagadkę . Prawidłowe rozwiązanie stawia wiek Henry’ego 12 , wiek Elżbiety w 4, Aleksandra w wieku 7, wiek Marii w wieku 8 i Williama na 6. Imperium Kaplica

W kaplicy na cmentarzu , w zawiadomienia pięć okrągłe obrazy na ołtarzu . Należy umieścić przedmioty z inwentarza na poprawnych zdjęć , aby rozwiązać zagadkę . Umieść taśmę na symbol błyskawicy , blokady włosów na symbol słońca , małych kości na symbol gwiazdy, robaka na symbolu księżyca i szpilki na symbol liścia . Prawidłowe rozwiązanie powoduje, że symbole świecić i produkować słowo ” zielony” krwią. Użyj zakraplacza do oczu , aby uzyskać próbkę krwi przed przejściem.
Asylum

Przy pierwszym otwarciu bramy azyl , spojrzeć na projekt na fontannie na wywołać kolejną zagadkę mini – gier , w którym uczestniczył tarczy z gałki ocznej , w środku i symboli wewnątrz pierścienia zewnętrznego . Musisz zakręcić pierścień i przesuń symbole i obecnie z trzech wolnych gniazd zorganizować je w odpowiedniej kolejności . Rozwiąż zagadkę umieszczając symbol słońca na godzinie 6. , symbole księżyca na wszystkich liczb parzystych i symboli gwiazda na wszystkich liczb nieparzystych . Imperium

Dodaj komentarz