Wielkie Jeziora Gry dla dzieci

Wielkie Jeziora oferuje piękne i niepowtarzalne plaże . Świeża woda wyrzuci na brzeg w zwykle bardziej łagodnych manierach fal niż ocean . Średnia temperatura powietrza latem jest w latach osiemdziesiątych , alinia brzegowa jest otoczony przez wydmy woodsy . Zorganizować kilka gier dla dzieci do gry wzdłuż linii brzegowej Wielkich Jezior pomóc cieszyć się niepowtarzalnym pięknem Midwest. Zamek Bitwa
Załóż flagę na szczycie zamku i spróbuj ukraśćinny .

Gruboziarnistego piasku Wielkich Jezior plaż pakuje dobrze wilgotna , dzięki czemu można łatwo natknąć . Podzielić grupę dzieci na dwa zespoły . Należy wpisać „X ” w piasku około 20 metrów od siebie i narysować linię na piasku w połowie drogi między dwoma zamkami . Każda drużyna musi zbudować zamek z piasku na ich „X” Zespoły muszą umieścić flagę na szczycie ich zamku . Na sygnał , każdy zespół musi starać się natknąć plaży zdobycie flagi innych ‚ i doprowadzić go z powrotem do ich własnego zamku , nie będąc oznaczone . Bronić swojej zamek , dzieci muszą oznaczyć biegacza z drugiej drużyny , jak przejść na linii środkowej . Tagged biegacze muszą wrócić dotknąć własnego zamku i może spróbować ponownie .
Marmur Śledź
wilgotne, pełne piasku tworzy gładką ścieżkę , aby rzucić marmuru na .

grubego piasku wzdłuż Wielkich Jezior składa się głównie z pokruszonym skale zamiast pokruszonych muszli wzdłuż oceanu. Wilgotna , to piasek pakuje razem dobrze i posiada swój kształt . Podzielić grupę dzieci na zespoły po cztery. Daj każdemu zespołowi marmuru i instrukcje korzystania z piasku do budowy toru marmurową że będzie toczyć swoją kulkę w miarę możliwości . Użyć środka taśmę do którego marmur podróżuje najdalej od punktu startu do miejsca, gdzie przystanki marmur. Imperium Driftwood Saldo
czy złożone przez strumieni i rzek lub myte brzeg z łodzi ,plaża jest usiana korzeni .

jest bardzo mało życia zwierząt , które obmywa brzeg na plażach wielkich Jezior . Jednak papryki Driftwoodpiasku . Niezliczone strumienie i rzeki uwzględnione jezior posiadających kawałki drewna z czasem wygładzonego przez fale i piasek w jeziorze . Podzielić grupę dzieci na dwa zespoły . Każda drużyna musi sprawdzić się kawałek korzenia będą nosić na czołach . Kolejce oba zespoły się obok siebie . Około 20 metrów dalej , zaznacz obrót wokół punktu . Na sygnał , pierwsi biegacze w linii musi zrównoważyć Driftwood na czole , biegać punktu odwrócić i przejść Driftwood do następnego biegacza dopiero po ich uruchomienia obok następnego biegacza . Ten zawodnik będzie Driftwood i próbować w tym samym kierunku . JeśliDriftwood spada czoło , biegacze muszą wymienić go na głowie , trzy kroki do tyłu i spróbuj ponownie . Pierwszy zespół przejść każdy zawodnik na mecie jest zwycięzcą ,
Dune Wyścig

Dodaj komentarz