Instrukcje na temat grania na ryzyko planszy

gry Hasbro trwałego zarządu , Ryzyko , prezentuje graczom możliwość ubiegania się o panowanie nad światem . Celem gry jest dla graczy, aby pokonać armię przeciwników . Przeznaczony jest dla dwóch do sześciu graczy , a to gra zarówno strategii i szczęścia . Ryzyko może zająć kilka godzin , a nawet dni , aby grać w jedną grę , więc być przygotowani na długie walki naprzód z tych prostych reguł play.Things będzie potrzebne
gry Ryzyko Łódź pokładzie talię 56 kart ryzyka
2 do 6 zestawów armii Ryzyko
5 kości

Pokaż więcej instrukcji
1

Skonfiguruj planszę . Każdy gracz wybiera kolor i otrzymuje sztuk piechoty na podstawie ilu graczy bierze udział : trzy gracze otrzymują 35 armii każda, cztery gracze otrzymają 30 armii każda, pięć gracze otrzymują 25 armie co i sześciu graczy otrzymuje 20 armie każdy. Dla dwóch gracz gry , każdy z graczy wybiera kolor i otrzymuje 40 armii , a następnie wybierz opcję trzecią „zerowego” armię , aby otrzymać 40 kolejne armie .
2

Pozwól każdy gracz , aby rzucić jedną kostką . Gracz z największą liczbą zaczyna umieszczając kawałek piechoty na terytorium swojego wyboru. Następniegracz na lewo od pierwszej odtwarzacza niesame. To nadal wokół stołu , aż wszystkie zgłaszane są tereny . Gdy wszystkie terytoria , zastrzeżono , gracze mogą dołączyć dodatkowe piechotę do deklarowanym terytoriów aż piechota jest umieszczony .
3

Shuffle karty Ryzyko i umieść je zakryte w stos .
Tanie 4

Zaczynając od gracza, który umieszczony pierwszy piechoty , policzyć terytoriach okupowanych przez tego gracza i podzielić przez trzy. Gracz otrzymuje armie równoważne do tego numeru używać podczas swojej tury .
5

udzielenia żadnych armie bonusowe . Armie bonusowe są przyznawane przez posiadanie co najmniej 12 terytoriów , posiadania lub korzystania z kontynentu karty ryzyka. Gracz otrzymuje ilość wojsk premiowych określonych na planszy do posiadania całego kontynentu .
6

Wybierz, czy zaatakować sąsiednie terytoria . Ataki przeprowadzane są przez rzut kością . Atakujący musi mieć co najmniej dwie armie na terytorium atakowanie i otrzymuje jedną kostką dla każdego , do trzech . Obrońca otrzymuje 1 lub 2 kostki , w zależności od liczby wojsk w tym obszarze . Osoba z największą matrycą wygrywa bitwę . Jeśli jest tonapastnik , mogą przejść do armii na terytorium ; jeśli jest toobrońca ,napastnik traci tę armię . Krawaty są zawsze na korzyść obrońcy.
7

End swoją kolej . Weź jedną kartę ryzyka dla każdego zdobytego terytorium , i wzmacnia każde terytorium niestabilną przesuwając swoje wojska z sąsiednich terenów , w razie potrzeby.
8

Kontynuuj grę , aż jeden z graczy zdobył wszystkie 42 terytoriów na pokładzie i wyeliminować wszystkie armie przeciwników . Imperium

Dodaj komentarz