Jak uruchomić polityczne intrygi Dungeons and Dragons Kampanii

Z wszystkich różnych sposobów, aby grać papierowa gra fabularna Dungeons and Dragons ,sesja polityczna intryga opiera najtrudniej zachować interesujące i sprawiają wyzwanie dla graczy. Ponieważ zasady gry oparte są głównie wokół walki ,mistrz lochu będzie musiał spędzićdużo więcej czasu przygotowując się do spotkania i podjęcia decyzji , jak przejść przez story.Things musisz Katowice Dungeons and Dragons Rule Książki
Dice
ołówki
Karty postaci
Zawodnicy

Pokaż więcej instrukcji
1

programu konfiguracji żadnych pomocy wizualnych , które zamierzają wykorzystać jako rekwizyty przed rozpoczęciemgry . Gracze mogą potrzebować mapy miasta oni zamieszkują , zdjęcia szlachty oni zajmują , a może nawet wydruków z dekretem królewskim z króla , który był po prostu dostarczonego przez posłańca .
2

Tworzenie znaków innych niż gracz, który wydaje się wrogów , ale w rzeczywistości są potencjalnymi sojusznikami , a postacie, które wydają się być wiernymi sojusznikami , ale są faktycznie wrogami w przebraniu . W ciężkich kampanii na intrygi politycznej prawdziwi źli nie są błędne potwory w ciemnym lochu , ale ambitnych osób, które nie będą otwarcie wyświetlania ich złe działek .
3

Spędź sporo czasu przemyślenie wszystkich głównych bohaterów niezależnych , aby ich słowa i czyny są wiarygodne. Odgrywanie ról jest w czołówce każdej sesji intrygi polityczne oparte , więc reprezentacja różnych ludzi , że gracze będą spełniać może złamać lub całą grę .
4

Ustaw ostrość na nie- umiejętności walki i wyczynów związanych , i upewnij się , że Twoi zawodnicy są świadomi przed wyrzuceniem swoje nowe postacie . Jednak nie wszystkie znaki muszą być szybko mówić mistrzów społecznych z kilkunastu szeregów w blef umiejętności. Gra może być rzeczywiście bardziej zabawne , jeśli jeden lub dwa znaki grać głupie półork bojowników z łask społecznych w ogóle nie , często uzyskać inne znaki w sytuacjach kłopotliwych , które są trudne do uzyskania z .
5

Pamiętaj, że w politycznej grze, w której walki zorientowanej jestrefleksja , że zawoalowane groźby i łatwych obietnic , które nie będą przechowywane mogą być znacznie bardziej śmiertelna lub skuteczne w pokonywaniu przeszkód niż miecze i czary .
6

rozważyć stawkę w grze bardziej osobisty dla graczy , pozwalając im zdobyć własne warownie lub zdobyć gospodarowania na całego miasta . Będą one o wiele bardziej skłonni do cięższej pracy w grę polityczną , jeśli myślą, że może doprowadzić do utraty ich chłopów ginie podczas inwazji lub , że mogą potencjalnie tracić własność ich trzymać rywala .

Dodaj komentarz