DIY wyzwalania dźwięku High Speed ​​Fotografia

W życiu wydarzy rzeczy , a oni się szybko . W rzeczywistości , to prawdopodobnie słyszał ktoś zacząć historię z ” To stało się tak szybko ! ” O ile lepiej byłoby , że historia , gdyby nie było zdjęcia , aby uchwycić każdy ramy działań szybkich , jakby to miało miejsce w zwolnionym tempie ? Niestety , ludzkie odruchy nie są wystarczająco ostre , aby uchwycić coś takiego rozbicia szyby , krople wody rozerwania lub balony popping bez pomocy naszej dobrej technologii znajomego . Z lustrzanki i kilka poprawek do makiet , można dokonaćwyzwalania dźwięku dla szybkich fotografii nie uchwycićnudno . Rzeczy, które musisz Foto lustrzanki
Arduino Obrazów, zewnętrzną lampę błyskową Foto chipie optoizolator Foto Piezo elementem
Breadboard
Stripped PC kabla synchronizacji
Aktualne ograniczenie rezystor
1 megaohm naziemne rezystor
rezystory rezystory
Statyw
Pokaż więcej instrukcji
1

podłączyć Arduino do górnej połowy makiet w szpilki center. Umieść procesor transoptor pod Arduino na makiet , tak żekropka na chipie jest w lewym górnym rogu .
2

Podłącz kabel PC do synchronizacji zewnętrznej lampy błyskowej i pozbawione stronie kabla do dwóch pinów sąsiedztwietransoptor na makiet . Ustawione jeden bok ograniczającym prąd rezystorem kołek cyfrowego na zewnątrz znajduje się po prawej stronie Arduino iinne pierwszego kołka znajduje się z lewej strony układem optoizolatora .
3

Umieścić trzpień poniżej opornik ograniczający natężenie prądu w uziemieniem pin . Podłączyć rezystor do masy tuż pod lewym rogu Arduino .
4

Wejścieczerwony przewód czujnika Piezo do Arduino jest w analogowe – pin i czarny przewód do uziemienia na makiet . Podłącz jeden rezystor megaohm bezpośrednio pod czujnikiem piezoelektrycznym w czerwone i czarne przewody , tak aby była ona równoległa do połączeń piezo jest .
5

Wpisz następujący kod do Arduino , aby umożliwić jej zaprogramować aparat na dźwięk :
void loop ( ) {
przypadku jeśli ( digitalRead ( BUTTON_PIN ) == HIGH )
{ tryb
= aktywny;
digitalWrite ( LED_PIN , LOW ) ; //Pokaż jesteśmy gotowi
digitalWrite ( CAM_TRIGGER_PIN , HIGH) ; //Otwórz
migawki aparatu }
if ( (tryb == ACTIVE ) && ( analogRead ( SENSOR_PIN ) > SENSOR_THRESHOLD ) ) //
{ //Jeśli mamy w trybie aktywnym i wyczuwamy pop :
opóźnienie ( flashDelayMS ) ;
digitalWrite ( FLASH_TRIGGER_PIN , HIGH ) ; //Opóźnienie
błysk ognia ( 50 ) ;
digitalWrite ( FLASH_TRIGGER_PIN , LOW ) ; Tryb
= STANDBY ;
digitalWrite ( LED_PIN , HIGH ) ;
}
}
6

Ustaw przysłonę Twojej lustrzanka dla dużej ekspozycji i obniżyć moc zewnętrznej lampy błyskowej do swoich minimalnych ustawieniach . Użyj statywu , aby ustabilizować aparat na możliwie najwyraźniej strzał . Arduino wywoła lustrzanki i lampy błyskowej , aby zrobić zdjęcie , gdydźwięk jest , tak jak w przypadku balonu popping lub szkła rozbicia . Imperium

Dodaj komentarz