Regulamin Jak grać w rzutki

Postęp technologiczny uczyniły grę grać łatwiej . Na przykład , podczas gry w rzutki z płytą soft-tip ,wyżywienie w formie elektronicznej przechowuje bramkę i liczy bounce – out , podczas gdy tradycyjne deski stal -tip nie. Jednakże, należy wystąpić rzutki staroświecki sposób , i należy odebrać grę z względną łatwością , sprawdzając następujące istotne zasady . Rzutki Podstawy

Jeślipłyta stalowa końcówka nie jest ustawiona , powiesić go dokładnie 68 cm od ziemi . Podczas rzucania , stoisko 7 stóp , 9 1/4 cali od twarzy Zarządu ; ustalenia linii zbieżności na przodzie Oche , które powinny wynosić 1,5 cm wysokości i 2 metrów długości. Płyta zawiera 20 odcinków losowo ponumerowanych od 1 do 20 , z „20” centralnie na górze, aczerwony 25 pierścień otacza dziesiątkę .

Przed rozpoczęciem jeden-na – jeden lub gry , każdy zespół gracz dostaje dziewięć rozgrzewki rzuca . Mają jeden zawodnik z każdej drużyny rzucić rzutką ; w zależności od tego zespół dostaje najbliżej środka tarczy pierwszy. Utrzymać wynik ręcznie na arkuszach punktacji lub tablicy wyników.

Wyrzuć trzy lotki podczas swojej tury i usunąć je z planszy po gola. Jeśli twoja noga przechodzi nad linią palców lub , jeśli podróż nad Oche i zwolnij dart , otrzymasz żadnych punktów i stracić ten rzut .
Rzutki Punktacja
< p> wynik , Twój lotka musi pozostać na pokładzie przez co najmniej pięć sekund. Jeśli kije do innego dart dart , spada z planszy lub odbija się od ” pająka ” ( przewody podziałowe , które przypominają pajęczynę ) , to się nie liczy .

Jeśli dart ląduje w klinie , ty otrzymują punkty pokazane na pierścieniu zewnętrznym ; jeśli wyląduje w zewnętrznej , wąskim podwójnym pierścieniem , otrzymasz dwa razy więcej pokazany . Jeśli dart ląduje wewnętrznej , wąskie potrójnego pierścienia pojawia się trzy razykwoty wykazanej ; jeśli lotka uderza zewnętrzną dziesiątkę , otrzymasz 25 punktów ; i jeśli trafi na wewnętrzny podwójny dziesiątkę , otrzymasz 50 punktów .
’01 Dart Gry

Możesz grać dowolną liczbę gier i rzutki odmiany . Na jednym z popularnych gier ’01 – 301, 501 , 601, 801 , 1001 – zmniejszyć swój wynik z punktu początkowego do zera . Musisz dostać się do dokładnie zero; każdy rzuca , że weźmie swój wynik niższy niż zero nie liczą . Od 301 prawdopodobnie zajmuje mniej czasu, aby grać , trzeba trafićpodwójne , zanim będzie można rozpocząć zmniejszanie punktów .

W swoich ostatnich kolejkach, musisz zdobyć podwójną lub dziesiątkę , aby uzyskać wynik w dół do zera . Jeśli masz parzystą liczbę punktów w lewo , trzeba zdobyć dwukrotność tej liczby . Jeśli nie z nieparzystej liczby , spróbuj wyrzucić pojedyncze numery , których skutkiem będzie parzysta. Na przykład , jeśli masz 21 ,jedno- trzy zmniejszy swój wynik do 18 ; dwukrotnie dziewięć wtedy przeniesie Cię do zera .

każdej grze jest jeden mecz i wygrać mecz , gdy wygrywasz dwa z trzech gier . Foto Foto Foto Cricket

Aby grać w krykieta , potrzebujesz silniejszej strategii i umiejętności rzucania niż można odgrywa ’01 grę . Chcesz trafić numery od 15 do 20 ibull’seye trzy razy każdy . Aby otworzyć numer, musisz zdobyć trzy z tej liczby w jednym lub więcej obrotów , z dowolnej kombinacji jedynki, dwójki i trójki . Po otwarciu numer , który przyznaje punkty za każdy hit na tej liczbie później. Podczas gdy twoi przeciwnicy nie mogą zdobyć się na ten numer , mogą zamknąć go lądując trzy wyniki w tej liczbie .

Jeśli zespół ma zamknięte wszystkie numery i ma równe lub więcej punktów niż przeciwnik , zespół wygrywa . Gra może skończyć szybciej , jeślizespół w czołówce zamknął jakąkolwiek możliwość jej przeciwnikowi gola. Możesz grać w krykieta , takich jak zmiany meloniki i ciastka , zwany także angielski krykiet i spadaj .

Dodaj komentarz