ZILCH Dice Zasady gry

gra Zilch wymaga sześciu kości, dwóch lub więcej graczy i dużo szczęścia . Inne niż to , co potrzebne jest puste papieru iprzyrząd do pisania na utrzymanie wynik , co sprawia, że ​​w grę tanie . Łatwy do naśladowania przepisy pozwalają dla graczy w każdym wieku , co sprawia, że ​​zabawne gry dla przyjaciół i rodziny podobne. Punktacja

Rolled kości są punktowane następująco : sześć w rodzaju wynosi 6000 punktów ; pięć z rodzaju wynosi 5000 ; kareta wynosi 4000 ; dowolne dwa trojaczki wynosi 3000 punktów ; dowolny trzy pary wynosi 2000 punktów ; prosto wynosi 1500 punktów ; trzy 6s wynosi 600 punktów ; trzy 5s wynosi 500 punktów ; trzy 4s wynosi 400 punktów ; trzy 3s wynosi 300 punktów ; trzy 2s wynosi 200 punktów ; trzy 1s wynosi 1000 punktów ; jeden 1 równa 100 punktów ; jeden 5 równa się 50 punktów . Jeśli żadne z powyższych są walcowane , zdobędziesz nic , nada – ZILCH

Aby ” dostać się na pokład „, lub rozpocząć punktacji ,gracz musi osiągnąć co najmniej 500 punktów . Na kolejnych zakrętach , musi osiągnąć co najmniej 350 , aby utrzymać punktową .
Game Play

kolei składa się z jednego lub większej liczby rolek kości . Aby rozpocząć ,gracz wyrzuci wszystkie sześć kości . Kostki równa wynik – dalej przeciw – należy odłożyć lub zamrożone. Może być więcej niż jeden licznik ; na przykład , trzy 2s isingiel 1.gracz kontynuuje swoją turę , rzucając jakieś kości , które pozostają odmrożone . Obrót trwa aż wszystkie kości są zamrożone , albo dopókigracz rzuca żadnych liczników . W tym momenciegracz musi zadeklarować ZILCH , kości i przejść do ruchu wskazówek zegara do następnego gracza . Punkty są zapisywane na końcu każdej tury ; Tylko mrożone kostki mogą być rejestrowane .

gracz ma możliwość przekazać kości po osiągnięciuminimum wynik . Jedynym wyjątkiem od tej reguły jestrolka , która produkuje wszystkie sześć kości jako liczniki . Kiedy to nastąpi,gracz musi kontynuować swoją turę i zaczyna się . Jest to określane jako ” obrót ziemię. ” Jeśligracz następnie rzuca ZILCH , wszystkie punkty zostaną utracone .
Winning

Gra kończy pierwszego gracza do ukończenia zakręt ponad 15,000 punktów. Każdy kolejny gracz dostaje ostatnią kolejkę. Osoba z najwyższym wynikiem końcowym wygrywa . W przypadku remisu , wiązanej gracze każdy otrzyma jedną rolkę
Odmiany

Ogólne zasady są takie same dla wszystkich gier Zilch . ; Jednak może się okazać niewielkie różnice . Niektóre wersje końca z 10.000 punktów ( i nie zawierają cztery, pięć i sześć – of- a-kind od bramkarza ) , inni kończą się 5000 pkt ( i wykluczyć dwa trojaczki , trzy pary i cztery, pięć i sześć – of- a-kind z zabicie ) .

Niektóre gry pozwalają pyramiding , lub zdolność do tworzenia matryc /mrożonych kostek z kolejnych rolek . Na przykład , jeśli masz jednoosobowych 5 zamrożonych i rolkę dwa kolejne 5s , mogą Państwo liczyć na trójkę – w przeciwieństwie do trzech singli – . Więcej punktów

Gry mogą również zezwolić wyzwaniem. Zasada ta daje każdemu graczowi możliwość używania do dwóch tur – jeden przed 5000 punktów i jednego after– zaskarżenia konkretnego gracza . Kolej wyzwanie , muszą zostać ogłoszone przed rzucie . Z tego z kolei , liczba punktów zostaną dodane do wyniku gracza i odjąć od wyniku kwestionowanych gracza. JeśliZilch jest wyrzucane na pierwszym starciu ,gracz musi odjąć 600 punktów ; jeśliZilch rolkach na drugim starciu , 2000 punktów , należy odjąć od jego wyniku.

Na koniec, niektóre zmiany wymagają przekroczenie . Z tej zasady w miejscu , każdy gracz musi nie tylko spełniają minimalne wymagania punktacji , musi ona góry partyturę przełomie poprzedniego gracza.

Dodaj komentarz