” Smackdown vs Raw 2011 ” toostatni w długotrwałych Smackdown zapaśniczych gier THQ za symulacja stylu . Od wersji 2007 ,funkcja o nazwie „Create – A- Finisher ” byłoczęścią gry , pozwalając graczom na manipulowanie wstępnie wprowadzone sekwencje klatkę kluczową w celu stworzenia nowych ruchów wykończeniowe ich utworzonych znaków . Podczas tworzenia finishers , istnieje bardzo niewiele ograniczeń, poza ilu animacje mogą być układane , aby utworzyć jeden ruch . Instrukcja
1
Wybierz ” Create- A- Finisher ” z menu „Create Modes ” . Utwórz nowy finiszer , a następnie wybierz ” przedni Chwytak ” jako pierwszy krok.
2
Wybierz ” Gut kopa” jako drugiej kolejności szybkość domyślna (100). Istnieją cztery kolejne sekwencje Gumtree
Powerbomb Clutch – > Powerbomb Lift – > Scyzoryk Drop – > Tigerbomb Wpływ
Wszystkie są szybkość domyślna .
3
Podgląd ruch , czy animacja wygląda dość gładkie . Zazwyczaj można zmienić kąt , szybkość i zakres animacji do dostrojenia , jakie efekty wizualne mają , które można dłoń podgląd każdorazowo w przypadku zmiany. Wybierz ” Zakończ ” , aby zaakceptować ruch , a następnie nadaj mu nazwę ” Ekstremalne Powerbomb . ” Imperium