Proste dzieci Gry towarzyskie

Ty nie ' t trzeba rozbić bank , aby utrzymać swoje dzieci i ich przyjaciół szczęśliwy w następnym domu urodziny lub uroczystości. W rzeczywistości , można tworzyć zabawne i proste gry z kilku tanich dostaw . Wyjaśnić podstawowe zasady i zapewnić sprzęt , ale być elastyczne . Lewej do własnych urządzeń , wiele dzieci pochodzić z wielkich idei grę na własną rękę . Złapać , że Balon

Rozmieszczanie dzieci w kręgu i przypisać każdemu dziecku jego własny numer . Wybierz jedno dziecko jest „to” i nakłonić go stać w środku okręgu z balonu . ” To ” rzuca balon podczas połączenia z numerem , aosoba, której numer nazywa musi spieszyć się złapać balon , zanim spadnie na ziemię . Jeślidziecko próbuje złapać balon powiedzie, „to” musi wrócić do środka koła i zadzwonić na inny numer . Jeślibalon spadnie na ziemię , zanimdziecko może go złapać , że dziecko staje się nowym „to” i przesuwa się do środka okręgu .
Kliparty balon Target Practice

Oznacz cel na piętrze z kawałkiem taśmy . Line up dzieci około 10 metrów od celu i dać każdemu dziecku własnego wypuszczonym powietrzem balon . Upewnij się, że każdy ma swój własny kolor , dzięki czemu można je łatwo zidentyfikować ich balon później . Poinstruować dzieci , aby napompować swoje balony , a kiedy wszyscy są gotowi , aby jeden z dzieci krzyczeć , ” Raz, dwa, trzy, start ! ” Na „go ” wszystkie dzieci uwalniają swoje balony , starając się dążyć do celu na podłodze . Najbliższy balon dostaje pięć punktów . Wszelkie balony , które trafiają w cel bezpośrednio uzyskać 15 punktów . Grać jak wiele lub kilka rund , jak chcesz , dopóki załoga zaczyna się nudzić w tej grze . Imperium odkryty Przekaźnik Zabawa

Jeśli pozwala na to pogoda , weź partię na zewnątrz i mieć dzieci, sposób ich pracy poprzez sztafecie czy tor przeszkód. Ustaw kurs wymagającego dzieci na spacer wzdłuż węża , czołgać pod leżaki lub spacer z piłką między kolanami . Na dodatkowe gorące dni , dodać zraszacz do kursu . Dzieci podzielone na dwa zespoły , każdy zespół taktowania jak przejść przez kurs jednego gracza na raz . Zespół z najszybszym czasem wygrywa .

Innym popularnym przekaźnik wiąże wodę i gąbki . Dzieci podzielone na dwa zespoły , dając każdemu zespołowi gąbki, wiadro z wodą , i dzban . Line up dwóch zespołów , umieszczając jeden pusty dzban pobliżu przodu każdej linii i wiadra wody około 20 metrów . Począwszy od pierwszego dziecka w linii , mieć każdy dzieciak biegać do ich zespół ' s wiadro wody , moczyć gąbkę , i uruchomić z powrotem , aby wycisnąć wody do dzbanka . Pierwszy zespół , aby wypełnić swoje zwycięstwa dzban.
Tajemnica Winker

Wybierz jeden detektyw i poprosić go o opuszczenie sali . Mająpozostałe dzieci siedzą w kręgu i zamykają oczy . Dotknij jedno dziecko na głowie – to dziecko będziewinker tajemnicą. Zapytaj wszystkich dzieci , aby otworzyć oczy i nazwać detektywa z powrotem . Tajemnica winker zaczyna biorąc ofiar przez mrugając do innych dzieci w kręgu , którzy muszą się przewrócić i grać martwy jeśli zauważą ' czym mrugnął ponownie . Detektyw stoi w środku kręgu i dostaje trzy szanse , aby zidentyfikować winker tajemnicy . Jeślidetektyw pomyślnie identyfikuje winker tajemnicy , rozpocząć nową rundę z nowego detektywa i nowego winker . W przeciwnym razie , rozpocząć nową rundę z tego samego detektywa , ale wybrać nowe dziecko dowinker .
20 Pytania

Wybierz jedno dziecko jest „to” a nie jej opuścić pokój . Podczas gdy „to” odszedł, inne dzieci siedzą w kręgu i wybrać obiekt w pokoju. Kiedy „to” powraca , może ona zwrócić się z 20 pytań , aby uzyskać informacje na temat tajnego obiektu i wiecie , co to jest . ” To ” Można zapytać tak lub nie pytania o obiekcie ' y rozmiar, kształt , kolor , funkcja i cokolwiek innego ona może myśleć. Runda kończy się , kiedy „to” trwa zgadywać , coobiekt jest , czy ona dostaje to prawda , czy nie. Imperium

Dodaj komentarz