Wskazówki dla uwikłania gry

” Uwikłanie ” jestwolne, oparte na przeglądarce gra logiczna wydana przez Gopherwood Studios. Aby zagrać , należy umieścić sześciokątnych płytek na pokładzie . Każda płyta ma sześć ścieżek na nim, z których jeden musi wybrać. Poprzez połączenie ścieżek na tych płytek zbudować twisty , wizualnie wyjątkową linię , zdobywając punkty po drodze . ” Uwikłanie ” w stylu azjatyckim z jego kształtów pokładzie , muzyka w tle i efekty dźwiękowe . Gopherwood zapewnia krótki samouczek wideo YouTube , ale można nauczyć się podstaw gry , po prostu grać. Opanowanie gry trwa jednak znacznie więcej wysiłku . Długie ścieżki

Każdorazowe umieszczenie płytki , rozszerzyć swoją linię o długości co najmniej jednej płytki . Przy odrobinie szczęścia i planowania , jednak możesz zrobić to iść dalej . Aby to zrobić , należy wybrać ścieżkę na aktywnej płytki , które zostanie linię do innej płytki już umieszczone . Linia zawsze idzie tak daleko, jak to możliwe na każdym z kolei , zatrzymując się tylko na puste miejsca na pokładzie , gdzie nie ma już drogi do kontynuowania , lub w meczu kończącym przeszkody , takie jak ściany lub płytki wyjściowej.

Punktacja

kluczem do wysokiej punktacji w ” Entanglement ” koncentruje się na budowaniu długich dodatki do linii w jednej turze . Po umieszczeniu płytki , otrzymasz 1 punkt za dodanie pierwszej długości płytki do linii , 2 punkty za przejście do drugiej płytki, 3 punkty za przejście dotrzeciego i tak dalej w prostej matematycznej progresji . Ponieważ każda płytka ma sześć ścieżek , można potencjalnie używać tego samego płytki więcej niż jeden raz w kolei , jeśli ścieżki pozwoli. Ważne jest, aby linia do przekroczenia granicy z jednej płytki na drugą. Tak więc , jeśli umieścić tabliczkę , która powoduje linię przekroczyć czterech płytek , można dostać 10 punktów : . 1 plus 2 plus 3 plus 4 Imperium Path Planning
< p> Z ” uwikłania, ” trzeba planować z wyprzedzeniem , aby uzyskać najlepsze rezultaty. Zamiast brać najwyższy możliwy wynik w każdej turze , czasami opłaca się zrobić kilka obrotów niskiej punktacji w zamian za ustanowienie szczególnie długą serię ścieżek , w których można być w stanie karmić linii na raz . Trwa też planowanie uniknąć zakrętach linię na tablicy . Ponieważ można zbudować ścieżkę niezależnie kształt chcesz , trzeba uważać, aby nie przedwcześnie zakończyć grę poprzez odcięcie opcje zbyt wcześnie . Staraj się nie podzielić puste miejsca na planszy od siebie , chyba że istnieją drogi ich łączące.
Losowość

Można kontrolować, które szlak wybrać dla swojej linii , z sześciu dostępnych opcji szlaku , obracając płytkę przed podjęciem aktywnego go do płyty . Jednakże , nie można kontrolować, które faktycznie otrzymują dachówka każdej turze . Gry determinuje to losowo , z 1799 możliwych konfiguracji płytek. Aby uzupełnić tę przypadkowość , można również uzyskać płytki rezerwowej , w lewym dolnym rogu , który może zamienić się z aktywnej płytki w dowolnym momencie. Aktywne stajedachówka dachówka rezerwy , dopóki nie zdecydujesz się zamienić go ponownie. Imperium

Dodaj komentarz