Jak grać w bilard Kąty

Bilard jest grą matematyki . Większość amatorów spróbuj użyć nadmiernej ilości siły do rekompensat z wiedzą jak grać kąty podczas gry w bilard . Ta pomyłka może być kosztowna . Jeśli dowiesz się , dlaczego kąty gry są tak ważne , można byćlepszym graczem bardziej precyzyjnych i skutecznych shots.Things będzie potrzebne
standardową tabelę basen
Pool Cue Foto Zestaw puli kulki
Trójkąt
Pokaż więcej Instrukcje
1

Umieść piłkę obiektu (piłki do kieszeni ) na stole o stopy z dala od narożnej kieszeni . Teraz umieścić bilę na stole o stopy z dala od piłki obiektu .
2

Wyobraź sobie linię, która strzela bezpośrednio z kieszeni rogu przez bili . Możesz korzystać z basenu kij do wizualizacji tej linii w sensie dosłownym , umieszczając drążek nad otworem i piłki.
3

Uwaga: w przypadku, gdy linia wychodzi po drugiej stronie kuli obiektu . Jeśli można uderzyć piłkę obiektu w tym miejscu dokładnie z bili , zrobisz swój strzał . Gdy kulki są w inne gry , może to zrobićstrzał bardziej skomplikowana , ale teoretycznie to wizualizacja dostosuje swój kąt i zatopić bili za każdym razem , gdy nie ma żadnych przeszkód . Ta wyobrażona linia nazywa się „linii strzału „.
4

Oblicz kąt zauważając dwie linie obecne: linię strzału i drugą linię , odległość między bili i bila . Kąt między tymi dwoma liniami jestkluczem do strzału . To nie znaczy , że trzeba użyć kątomierza . Teraz, gdy już obliczyć odpowiedni kąt przez wizualizację linii i zwrócił uwagę na punkt na bili , która wymaga kontaktu , jesteś gotowy do strzału .
5

Hit bilę bezpośrednio w jego centrum . Kierować strzał w dokładnym miejscu gdzielinia strzał trafił w piłkę obiektu , nawet jeśli wydaje się od środka do swojej niewprawnego oka . Użyj rozsądny życie . Nie staraj się trafić w bilę zbyt trudne lub może trafisz go od środka. Uderzając bilę zbyt trudne będzie też usunąć możliwość oglądania gdziebiała bila dotknie piłkę obiektu . Zrób powolny, precyzyjny cios z zamiarem przeprowadzki piłkę obiektu do kieszeni . Praktyka czyni mistrza .

Dodaj komentarz