Zabawa Gry grać na przerwie

Przerwa daje szansę dzieciom uciec środowiska w klasie i spalić trochę energii przed osiedleniem się do dalszego uczenia się . Gry rozegrane w zagłębieniu może wahać się od tych dotyczących umiejętności sportowe do tych, które wynagradza tych, którzy są dobrymi Tłumiki . Gry te oferują studentom możliwość nie tylko korzystania z ich umysły , ale ich ciała , jak również , gdy w szkole . Czerwone światło /Zielone światło

światło czerwone /zielone światło polega gra gracze próbują dotknąć gracza , który jestsygnał ruchu . Sygnalizacji ruchu rozpoczyna grę stojąc między 15 a 20 metrów od innych graczy, którzy są ustawieni w linii poziomej . Sygnalizacji ruchu stoi z dala od innych graczy , a kiedy mówi & quot; zielone światło , & quot ; wszyscy gracze uruchomić w jej stronę . Kiedy mówi & quot; czerwone światło , & quot ; każdy musi się zatrzymać . Następniesygnał ruchu odwraca się i każdy gracz przyłapuje ruchu jest z gry . Gra trwa dopóki wszyscy gracze są złowione w ruchu na czerwonym świetle przez sygnał ruchu , lubzawodnik dotyka sygnał ruchu . Jeśligracz dotknie sygnału ruchu , staje się sygnał ruchu w następnej grze .
500

500, gracze rywalizują próbuje złapać piłkę. Rozgrywający stoi 20 metrów lub więcej przed innymi graczami . Rzuca piłkę w powietrzu i ogłasza wartości pomiędzy 50 i 250 punktów . Jeśligracz łapie piłkę , dodaje , że wiele wskazuje na jej wynik. Jeśli ona dotyka go , ale strzela , ona odejmuje taką ilość punktów od jej wyniku. Celem gry jest dotarcie do 500 punktów . Pierwszy gracz, który osiągnie 500 punktów staje się nowy rozgrywający i wszystkich innych & amp; # 039 ; s wyniki wyzerowany
Kick the Can

jednego gracza . jest wybrany na cali do jej cali do i on liczy do 25 , podczas gdyreszta graczy ukryć . Po liczeniu , & quot ; to & quot; kładzie puszkę kawy na ziemi i idzie szukasz innych graczy . Po & quot; to & quot; spoty odtwarzacz nazywa ten odtwarzacz & amp; # 039 ; nazwa się . Następniegracz musi uruchomić i spróbować kopnąć puszkę nad przed & quot; go & quot; można go oznaczyć . Jeśli kopie puszkę zanim zostaną oznaczone , & quot ; to & quot; muszą się liczyć do 25 ponownie dając czas gracza ponownie ukrył . Jeśli & quot; to & quot; Tagigracz pierwszy , że gracz staje sięnowy & quot; to & quot; i każdy ma 25 sekund, aby ponownie ukryć .

Dodaj komentarz