Zasady MicroArmor Wargames

gry Microarmor są zminiaturyzowane wojennych rekonstrukcje z miniaturowych modeli wojskowych . Miniaturowe żołnierzy, czołgi , rzemiosła powietrza , środowiska , budynków i bitew są wszystkie ważne aspekty prawidłowego odtworzenia przeszłości bitwy wojskowej . GHQ modele strona informuje, że ponownie inscenizacja bitew wojskowych i grać co – jeśli scenariusze przyciąga tak wielu graczy do świata Mircoarmor . Według Microarmor.com , różne reguły bojowe , które gracze mogą użyć do reaktywują poszczególnych bitew wojennych . Zasady bojowe są bardzo dogłębne skomplikowanych szczegółowych instrukcji , które rządzą godzin gry wojennej . Trzy najważniejsze reguły są Panzer War, Airland wojnę i mórz wojny. Panzer War

Według Panzer – war.com , system reguluje zasady Panzer War II wojny światowej bitwy miniatura zbiornika . Pierwszy zestaw reguł Panzer powstała w 1979 roku i został zaktualizowany kilka razy . System zasad Panzer War ujawniła różne lekcje i strategie, które mogłyby zostać wykorzystane i urodziła reguły wojny Airland oficjalnie opublikowanych w 1990 roku zasady Panzer War użyć realistyczny system gry ogień , gdzie można wyeliminować wiele celów w jednej turze . Zasady Panzer War zostały nawet wykorzystane do gry komputerowej o nazwie Panzer Command: . Winter Storm
Airland Wojna

Panzer – war.com informuje , że zasady korzystania bitwy Airland podstawowy plan bitwy Armia USA na kolejną otwartą wojnę . Zasady korzystania obok nas potyczki wojskowe od 1948 roku do chwili obecnej , aby sformatować miniaturowych bitew . Zasady walk pokrycie protokołów broni , numery oddziałów i pojazdów wykorzystanie . Podobnie jak w przypadku systemu Panzer War , zasady Airland wojenne używać realistycznego systemu wypalania , gdzie można zabić kilka celów w jednym manewrem .
Seas of War

morzach wojna tobitwa morska System z reguły formatu II wojny światowej , zgodnie z Panzer – war.com . Ta gra wymaga statków, łodzi podwodnych i okrętów morskich /środowisko do odegrania. Torped i armat są podstawowe bronie w grze , a zasady dotyczące obrotów , skuteczny wypalania i uszkodzenia są znacząco różne od Panzer i Airland symulacji bojowych .

Dodaj komentarz