Jak zrobićRPG Księga gier

Z popularności pióro i papier na stole gry Dungeons and Dragons , wiele innych gier pióro i papier fabularne pojawiły się na przestrzeni lat . Jedną z największych zalet gry papieru i pióra jest to, że one nie istnieją wyłącznie jako produkt , a jedynie jako zestaw reguł dla graczy do naśladowania podczas gry . W związku z tym , wynalezienie nowego pióra i papieru, gra jest tak proste, jak poświęcenie czasu i wywierania kreatywność niezbędne wymyślić swój własny świat . Instrukcja
1

Określ temat swojego świata . Jest to najprostszy inajbardziej ważnym krokiem w procedurze , ponieważ będzie to wpływać na każdą inną decyzję, dokonać o świecie gry . Można zrobić gra się o pilotów myśliwskich w przestrzeni, uzbrojonych magia czarodziejów w sferze fantazji , robotów , którzy przybyli do życia , czy cokolwiek innego można sobie wyobrazić .
2

Rozwiń swój świat z frakcjami , organizacje,solidna historia , wrogów i zagrożeń . Te ekspansje na twoim podstawowym smaku zapewni Ci więcej materiału w późniejszych etapach. Jeśli zdecydujesz się zrobić grę o pilotów myśliwskich w przestrzeni , należy rozważyć projektując frakcji piratów kosmicznych , lub tajemnicze pole meteor zamieszkaną przez potwory kosmicznych . Te frakcje i lokalizacje dodać głębi do gry.
3

Zaprojektuj zasady mechaniczne wokół tematu gry. Stosuje odpowiedni system walki , który odzwierciedla świat . Jeśli tworzysz grę o pilotów myśliwskich w przestrzeni, aby system zasad , jakpilot myśliwca mógł strzelać lasery lub pociski , i dodać drogę zwykle wziąć obrażenia . Kości będzieświetnym sposobem na wdrożenie randomizacji . Natomiast , jeśli gra jest o Dzikim Zachodzie , możesz użyć talię kart do gry , aby rozwiązać walkę , a nie w kości , karty do gry , ponieważ pasuje motyw hazardu Dzikiego Zachodu .
4 < p> zajęcia projektowe , które pasują do świata , łącząc swoje zasady mechaniczne ze swoimi koncepcjami tematycznych . Do gry pilotów , można zaprojektować klasę ” Ace Pilot” , który jestekspertem w statek -statek walki i” Mechanik ” , który jest ekspertem w dziedzinie budowy i mocowania statków. Role te dają możliwości graczy, kamień węgielny każdej grze fabularnej .
5

Tworzenie przeciwników i konfliktów na swoich zawodników do interakcji i przezwyciężyć . Daj im wyjątkowe mechaniczne i tematycznych opcje, takie jak gigantyczne robaka , który zjada kosmicznych statków , ale bierze dodatkowe obrażenia od laserów .
6

Uwzględnienie wszystkich tych elementów w spójną fabułą . Ten teren powinien byćfunkcja jazdy , która łączy graczy, dla osiągnięcia wspólnego celu , takie jak zniszczenie Gwiazdy Śmierci i wyzwolenia planety niewolników . Imperium

Dodaj komentarz