Kartki Zasady Intrygi Clue

” Clue : Odkryj sekrety ” jestaktualizacja do klasycznej gry planszowej z Clue nowych zasad i dodaniu kart Intrygi i osobowości . Nadal istnieją te same sześć głównych bohaterów , alegra aktualizuje ich osobowości . Istnieje dziewięć broni w nowej grze pojęcia. Broń to bat , świecznik , pistolet , nóż , liny, siekiery , hantle , trucizny i trofeum . Oto nowe przepisy dla zaktualizowanego Clue gry. Konfiguracja gry

Rozdzielić karty Plotka na trzy stosy : Goście , Pokoje i broni . Wyciągnąć jedną kartę z każdego stosu i umieścić ją w żółtej kopercie . Są to karty przestępczości . Połączyć pozostałe karty plotka i przekazać je do każdego gracza równomiernie . Umieszczać żadnych dodatkowych zakryte karty w basenie planszy . Umieścić pionki w odpowiednich punktów startowych i broni w basenie . Shuffle karty intryg i ustawić je na bok . Daj każdemu graczowi pad papieru śledzić wskazówek .
Game Play

Pierwszy gracz rzuca kostką , aby zobaczyć, jak wiele kwadratów jego postać może się poruszać . Gracz może zatrzymać w dowolnym momencie przed ich końcach ruch. Jeśli uderza znakiem zapytania kwadrat , ma się zatrzymać i wyciągnąć kartę intrygi. Gdy gracz opuszcza pokój , nie może ponownie wprowadzić go podczas tej tury . Raz w pokoju ,gracz musi opuścić go na swojej następnej tury . Kiedy gracz wchodzi do pokoju , ma on się tam zatrzymać i nie może przejść przez Imperium Intryga kartki : . Zegary

gracz ląduje na znak zapytania lub rolkiznak zapytania z kostką , losuje kartę intrygi. Istnieje osiem kart w talii budzikiem Intrygi . Pierwszych siedmiu nic nie robić, aleósma karta zegara sprawia, że ​​gracz, który wciąga gonastępna ofiara morderstwa . Jej gra jest skończona , a ona odsłania swoje karty dla każdego gracza , aby zobaczyć . Zegar ósmy karta wraca do talii , co oznacza mordercę można zabić każdego gracza przedtajemnicą jest rozwiązany
Intryga kartki : . Keepers

inne karty Intryga są karty Keeper . Te karty Intryga mają specjalne zasadygracz może zachować i korzystać w dowolnym momencie . Karty te zawierają w ruchu w dowolnym miejscu na planszy , unikaj plotka ujawnić , wziąć dodatkowy obrót , patrz karty innego gracza , dodać do swojej roli , przenieść gracza z powrotem do ich domu placu lub dokonać innego plotka.

karty osobowości

Każdy gracz otrzymuje kartę osobowości w oparciu o jego charakterze przed rozpoczęciemgry . Może on wykorzystać tę kartę jeden raz w trakcie gry . Wynoszą one od rozpoczęcia dodatkowych Rumors do ruchu w dowolnym miejscu na planszy .
Pogłoski

Kiedy gracz wchodzi do pokoju , on może zacząć plotka . Porusza pionek każdego gracza i jedną z broni do pokoju , aby plotka (przykład: Musztarda z nożem w bibliotece ) . Pozostali gracze muszą udowodnić mu źle. Gracz po lewej dostaje pierwszą szansę i jeśli ona ma jedną z kart plotka , że ma to pokazać osoby dokonującej plotka. Jeśli ona nie posiada jedną z kart ,następny gracz dostaje szansę , by go obalić . Jeśli nikt nie może udowodnić jego Plotka źle, kolej gracza kończy .
Zbiory Oskarżenia

Kiedy postacie graczy z trzech kart w kopercie , kieruje się basen . Po osiągnięciu na basen , on sprawia, że ​​oskarżenia . W związku z oskarżeniem , że wygląda na karty w kopercie . Jeśli ma rację , wygrywa grę . Jeśli tak, jest on z gry . On nadal pokazują karty , gdy zapytał , ale nie może już poruszać się po pokładzie . Imperium

Dodaj komentarz