Jak zrobić poziomy własną Yoshi Wyspa Flash

Wielu fanów i krytyków za ” Super Mario World 2 : Wyspa Yoshi ” na Super Nintendo jednym z najlepszych tytułów w długo działa serii Nintendo Mario . Chociaż Nintendo próbował odzyskać magię gry wiele razy , oferując sequeli i remake’ów dla Gameboy Advance i innych systemów , apetyt na ” Wyspa Yoshi ” stylu zabawa nadal istnieje. Aby tworzyć własne „wyspy ” Yoshi Island na poziom gry Flash , trzeba będzie tworzyć własne „wyspy Yoshi ” duchy i rozwoju stylu i poziomu gry za pomocą Flash.Things musisz
Adobe CS4 Professional oprogramowania

Pokaż więcej instrukcji
1

Kup Adobe Flash CS5 Professional z witryny firmy Adobe lub ulubionego sprzedawcy.
2

ją zainstalować przy użyciu instrukcji dostarczonych wraz z oprogramowaniem .
3

Pobierz kod źródłowy prostej platformówce dostępnej od kirupa.com . Otwórz plik FLA. I ponownie zapisać go w tytule swojego wyboru . To jest Twój ” Wyspa Yoshi ” plik poziomy gry .
4

Użyj Microsoft Paint lub inny program do edycji grafiki do tworzenia własnych Wyspa ikonek Yoshi . Jeśli jesteś właścicielem oryginalnej kasety , można użyć Snes9x lub innego oprogramowania do emulacji wyodrębnić ikonek z obrazu ROM ” Wyspa Yoshi „. Zaimportować te duchy do swojego ” Wyspa Yoshi ” pliku poziomy gry .
5 ruch

Place i skoki kod w swoim ” Wyspa Yoshi ” gry . Otwórz menu Akcje dla ikonki Yoshi i wklej następujący kod do Yoshi ruch Trójmiasto

onClipEvent ( load ) {

prędkość = 0 ;

maxmove = 15 ;

}

onClipEvent ( enterFrame ) {

jeśli ( _root.dead ) {

this.gotoAndStop ( ” martwy ” ) ;

} else {

prędkość * = 0,85 ;

jeśli (prędkość > 0 ) {

dir = „prawo” ;

} else if (prędkość < 0 ) {

dir = „left” ;

}

jeśli ( reż == „prawo” ) {

this._x + = prędkość ;

_root._x – = prędkość ;

}

jeśli ( reż == „left” ) {

this._x + = prędkość ;

_root._x – = prędkość ;

}

jeśli ( Key.isDown ( Key.LEFT ) ) {

jeśli (prędkość > ; – maxmove ) {

prędkość – ;

}

this.gotoAndStop ( ” Run ” ) ;

this._xscale = -100 ;

} else if ( Key.isDown ( Key.RIGHT ) ) {

jeśli (prędkość < maxmove ) {

prędkość + + ;

}

this._xscale = 100 ;

this.gotoAndStop ( ” Run ” ) ;

}

jeśli (prędkość < 1 && prędkość -1 > && ! Atakująca ) {

prędkość = 0 ;

this.gotoAndStop ( „idle ” ) ;

}

}

}

Skopiuj poniższy kod, aby umieścić wagę w grze i włączyć Yoshi skakać :

jeśli (prędkość < 1 && prędkość > -1 && atakują ! ) {

prędkość = 0 ;

this.gotoAndStop ( „idle ” ) ;

}

if ( ! Key.isDown ( Key.UP ) && skoki ) {

skoki = true ;

}

jeśli ( skoki ) {

this.gotoAndStop ( ” skok” ) ;

this._y – = skok ;

skok – = 0,5 ;

jeśli ( skok < 0 ) {

spada = true ;

}

( skok < -15 ) {

skok = -15 ;

}

} Imperium

Dodaj komentarz