Siłownia Inne

Choć klasa siłownia pozostaje jednym z najważniejszych elementów edukacji dziecka , studenci mogą czasami strach trudniejszych ćwiczeń fizycznych . Jako nauczyciel siłowni , można wybrać działania , które jednocześnie pomagają siłownia studenci spalić energię i zachować je interesuje i rozrywkę całej klasy . Asteroidy w przestrzeni

Aby rozpocząć grę , należy podzielić graczy na dwie drużyny . Ustawić zespoły więc każda grupa zajmuje jedną stronę siłowni . Pozycji liny lub siatkówkę netto w środku obu drużyn . Daj wszystkich graczy nadmuchiwany piłkę . Kiedy mówisz : „Idź „, wszyscy gracze rzucają swoje piłki na drugą stronę siatki. Gdy drużyna otrzyma piłkę po swojej stronie od przeciwnika , rzucają piłkę nad siatką . Przechowywać zegar będzie . Poupływie minuty , cios gwizdek . Ilość wszystkich kulek po obu stronach siatki. Zespół , który ma najmniejszą ilość kulek na ich stronie , wygrywa grę .
Znajdź latarni

Zagraj w tę grę z grupą młodszych uczniów . Zacznij od wyboru jednego gracza jestlatarnia morska . Następnie dzieli resztę graczy do skał ” albo ” lub ” statków. ” Opaska wszystkie statki i umieszczenie ich na jednej stronie siłowni. Mają skały wszystko rozpraszają się po okolicy , zbierając jedno miejsce do pozostania w całej grze . Umieścić z dala od latarni statki wszędzie wybrać. Kiedy mówisz : „Idź , „Latarnia morska rozpoczyna zrobić piszczeć hałas , który pomaga zwykle udają się do niego . Statki muszą poruszać się ostrożnie , żeby nie wpadać na skały , który został poinstruowany , aby hałas , ” świst ” naśladować dźwięk fal . Jeśligracz wpada na skale , on staje się częścią skały i stoi z odtwarzaczem dotknął. Pierwszy statek , aby do latarni wygrywa.
Hula Hoop Przekaźnik

Spróbuj energiczną grę przekaźnika budować poczucie pracy zespołowej w swojej studentów. Zacznij od podziału uczniów na dwa zespoły . Wyrównane zespoły poziomo . Mają skrajnej lewej odtwarzacz każdego etapu zespołu w hula-hoop na ziemi . Poinstruować wszystkich graczy trzymać się za ręce . Na rachunku trzech ,pierwszy gracz wybiera hula hoop z ziemi wolną ręką i przesuwa hula hoop się na ramiona na ramieniu następnego gracza. Że gracz ma następnie przenieść głowę przez obręcz , a następnie podnieść nogi w celu wzmocnienia przez obręcz . W ten sposób , korpus odtwarzacza przechodzi przez obręcz bez przerwy ręce następnego gracza w linii. Wszystkie drużyny muszą trzymać ręce dołączył i przejść przez obręcz , aż osiągnie koniec swojej linii . Zespół , który ma hula hoop na koniec ich linii pierwszy wygrywa.

Dodaj komentarz