Jak zachować wynik w Axis & Sojusznicy

gry Osi i Aliantów widzi dwóch graczy budujących armie wysłać do walki . Płyta ta strategia gry World War II pozwala graczom wybrać strony – każdej z osi lub alianckich władzy – i walczyć . Opublikowane przez Nova gier wzory i publikowane przez Milton Bradley , Axis and Allies została ostatecznie złożona w Avalon Hill, a później Wizards of the Coast linii gry. Instrukcja
1

Spójrz na kartę, która odpowiada sztukę gry . Na karcie statystyk każdej jednostki jest sześć wartości ataku – . Trzy przed i trzy przeciw żołnierzom pojazdów
2

Rzuć liczbę kości równą swojej wartości ataku . Masz prawo do użycia kości więcej niż raz
3

policzyć ile udanych ataków masz . ; każda rolka ciągu czterech , pięciu lub sześciu wyników w jednym sukcesu . Rolka jeden przez trzy jestprzegrana .
4

Spójrz na ranking obrony na karcie jednostki wroga . Porównaj liczbę sukcesów w tym rankingu obrony . Jeśli miał mniej sukcesów niż ocena obrony, nie odebrane, co oznacza, że ​​nie wprowadzi żadnych liczników trafić na jednostki wroga. Jeśli walcowane taką samą liczbę sukcesów jak ocena obrony , to zdobył jedno trafienie . Jeśli walcowane numer większy od obrony , to strzelił dwa trafienia . Jeśli walcowane liczbę równą lub większą niż dwa razy do obrony , to strzelił trzy trafienia . Imperium

Dodaj komentarz