Instrukcja wskazówką FX

gry planszowej ” Clue FX ” wykorzystuje szereg czujników w celu określenia , gdzie kawałki na płycie są elektroniczne i bazy . Jest zaprojektowany , aby dać graczowi nowe i różne doświadczenia z grą za każdym razem. W przeciwieństwie do poprzednich wersji ” Clue „, nie ma miejsca , aby umrzeć lub przenieść . Butler mówi zawodnikom , kiedy i gdzie się poruszać. Gra jest dla dwóch do czterech graczy i zalecane dla osób w wieku 8 i wyżej . Instrukcje Filmy skonfigurować
1

Umieść podstawę elektroniczną na czele zarządu , na placu bazowej dwór . Przymocować pionowo bazę karton na górę bazy elektronicznej .
2

Oddzielić karty do podejrzanych, miejsc i broni . Shuffle każdym pokładzie indywidualnie . Pociągnij o połowę kart off góry i umieścić je na dole . Powtórz tę czynność dla wszystkich trzech pokładach.
3

Weź wierzchnią kartę z każdej talii i włóż go do koperty niewidzialna ” Case File” .
4

Shuffle wszystkie trzy pokłady razem. Wytnij pokład ponownie i przesuń pierwszą kartę do jednego z podejrzanych kopert . Powtórz z pozostałymi podejrzanych kopert . Ustaw je po planszy .
5

Shuffle i radzić sobie wszystkich pozostałych kart dla każdego gracza .
6

Wybierz znak do reprezentowania każdego gracza z czterech dostępnych postaci . Umieścić znaki w stodole , w pierwszym pokoju na płycie . Przekazać każdemu graczowi ” Clue ” arkusz .
7

Włącz tablicy elektronicznej i zaloguj postacie do gry , gdy poproszony przez lokaja .
Game Play

8

Move , sprawdzić i zbadać , lub złożyć oskarżenie kiedyButler informuje, twoja kolej . Użyj arkusza na bieżąco z wskazówek i przejechać się podejrzanych.
9

Przenieś swój kawałek do pokoju i naciśnij w dół, aby zmienić pokoje na swoją kolej . To informuje kamerdynera , który pokój jesteś w. Powie ci , którzy są w pokoju , a następnie przejść do następnego gracza .
10

Przenieś swój kawałek na przycisk Szukaj , aby przeszukać pokój . Butler powie, które podejrzani są w pokoju . Zbadanie kart w podejrzanego tego kopercie. Gra przeniesie się do następnego gracza , gdy skończysz .
11

Przejdź do przycisku ” zasugerować” coś zasugerować . Powiedz coś w stylu: ” Wierzę, że to Pan Green , w altanie z sekator . ” Jeśligracz z prawej strony, jest jednym z tych trzech kart , musi ona pokazać je do Ciebie . Jeśli nie, przejdź do następnego gracza , aby przejść do karty . Powtarzaj ten proces, dopóki nie wiesz, które wierzą, trzy karty są w kopercie Sprawa pliku .
12

Przenieś swoją postać do przycisku ” oskarżać ” i nacisnąć w dół , gdy jesteś gotowy do sprawy , a Inspektor Brown jest w tym samym pokoju . Powiedzmy, na przykład , ” Oskarżam pana Green, w altanie z sekator . ” Prawidłowe przypuszczenie kończy grę . Błędne przypuszczenie usuwa cię z gry. Imperium

Dodaj komentarz