Jak grać Dyplomacja na Radzie ds. Ryzyka

Dyplomacja jest różny od prawie każdej innej grze . W tej grze , a nie przejęcie planszy o życie , gracze używają rzeczywistej dyplomację , aby wygrać . Ta gra to klasyczna gra z Avalon Hill , który istnieje od 1959 roku. Możliwe jest, aby grać w tę grę na planszy ryzyka . Trzeba tylko kilka prostych modifications.Things czego potrzebujesz
Dyplomacja instrukcja Łódź pokładzie Ryzyka
sztuk Dyplomacja
markerem
markery centrum zaopatrzenia
paper Obrazów Ołówki dla każdego Zawodnik

Pokaż więcej instrukcji
1

Podzielić ryzyka w 56 regionach lądowych i 19 regionów morskich . Użyj markera dodać kolejne obszary mórz razie potrzeby , lub zabrać regionów ziemi , jeśli to konieczne . Upewnij się, że każdy region ma swoją nazwę . Upewnij się, że wszyscy gracze zrozumieć, gdzie są granice i miejsca , gdzie mogą przekraczać granice . Oznacz 34 regionów z centrów zaopatrzenia . Kontroli tych ośrodków pozwala graczowi produkować więcej jednostek .
2

Daj każdemu dwie armie i jedną flotę , aby rozpocząć. Muszą umieścić swoje armie i floty do obszarów kontrolowanych przez ich kraju . Podzielić kraje jednak chcesz, aby gra fair play . W dyplomacji jest siedem krajów grywalne .
3

Kontynuuj grę , jakby gra Dyplomacja na regularne płyty . Nie więcej niż jedna jednostka może zajmować miejsce w tym samym czasie . Jest znacznie różni się od rzeczywistego ryzyka , gdzie wiele jednostek może zajmować miejsca . Pamiętaj, żecelem gry jest dyplomatycznie przejąć co najmniej połowę płyty .
4

pomocą oficjalnych celów gry . Przez 10 lub 15 minut przed każdym kolei ( podzielonej przez wiosnę i sezonów spadek) , gracze muszą rozmawiać między sobą . W tym czasie starają się przekonać innych , aby pomóc im w ich zadaniach dla dominacji . To zajmuje najwyższą liczbę jednostek na podbój kolejnego miejsca . Aby zdobyć jedną przestrzeń , dwie jednostki muszą być obecne . Sojusznicy mogą pomóc innym graczom , dodając wsparcie dla opłat. Jeśli obie strony mają ten sam numer wsparcia ,działania odbija się i każdy wraca do pozycji wyjściowej .
5

Zapisz zlecenia dla wszystkich jednostek zarówno wiosną i jesienią zakrętów . Po każdy napisał rozkazy , rozwiązać wszystkie problemy . Gdyprzestrzeń jest przejęty ,przy okupacyjnej osoba po prostu przenosi się do innego miejsca . Jeśli nie może się poruszać , a następnie jest usuwane z planszy.
6

pozwoli graczom zebrać więcej jednostek w oparciu o liczbę centrów zaopatrzenia trzymają na koniec każdej tury upadku. To zwiększa ich liczbę i sprawia, że ​​łatwiej jest przejąć nowe lokalizacje i wsparcie trzyma . Nadal grać w ten sposób, aż jeden z graczy posiada 38 miejsc na planszy . Imperium

Dodaj komentarz