Zasady gry Loopz Mattel Loopz testuje zdolność zawodników do remix muzyki , powtórz sekwencje i nadążyć za szybko zmieniających się wzorców świetlnych . Zalecane dla dzieci 7 i wyżej ,gra oferuje nie dotykając ; raczej , czujniki odebrać ruchy rąk zawodników jak fala ich przez pętle , że Flash światła i sprawiają dźwięki . Zasady siedmiu trybach Loopz pomóc graczom , ponieważ dotyczą one zarówno pojedynczego gracza i gier wieloosobowych . Create- A- utworu Tryb

Gracze naśladowania wzorców światła , aby stworzyć utwór w ” Muzykologii „. W tej grze dla pojedynczego gracza , Loopz wyświetla losowe wzory światła i gra na instrumencie jako akompaniament . Po każdej udanej Mimic od wzoru , gracze usłyszeć pracę po prostu wypełniony . Loopz następnie odgrywa inny jasny wzór z różnych akompaniamencie instrumentu . Ten cykl powtarza się aż pięciu piłkarzy kompletnych wzorów instrumentu , na którym razem usłyszeć pełną ścieżkę . Trzypoziomowy gra kończy się, jeśli gracze zrobić trzy błędy podczas wzór .
I Freestyle Tryby Katowice Katowice

Players Remix muzykę w ” Freestyle DJ. ” W tym niekonkurencyjne gry dla pojedynczego gracza , gracze wybrać utwór i machają rękami przez cztery pętle na przemian muzyki , który gra . Oprócz przesuwanie ich ręce z jednej pętli do drugiej, gracze machają rękami przez dwie pętle jednocześnie do produkcji efektów specjalnych , takich jak zadrapania .

” Music Studio ” wyzwania graczy do opanowania w skali 10 nut na instrumencie . W tym niekonkurencyjne gry dla pojedynczego gracza , gracze machają ręką pętli tworzących dźwięki instrumentu . Aby odtworzyć notatki od najniższego do najwyższego , zawodnicy przestrzegać wskazanego wzoru pętli . Imperium Wzór- Mimic Tryby

„Repeat the Beat ” wyzwania graczy do zapamiętania sygnałów świetlnych . W tej grze dla pojedynczego gracza , gracze powtórzyć pętle sygnałów świetlnych jak błysk je . Jak gracze starają się powtórzyć kolejność migające światła ,gra nadal sklejaniu więcej migające światła na wyzwanie. Po ukończeniu 10 monity , gracze przejść do następnego poziomu . Gracze otrzymują srebro, złoto lub platynę medal zależy od ich wyników w tej grze trzech poziomach .

Dwóch graczy zbudować muzyczną sekwencję i spróbuj zapamiętać wzór w ” trybie Versus . ” Po fali jednego gracza ręką po każdej pętli ,drugi gracz powtarza wiersz . Następnie druga fala graczy dłonią każdej pętli , dodając kolejny wiersz do wzorca. Gra w dalszym ciągu w ten sposób, z tych powtarzających się wzorów i dodanie instrukcjami. Gra kończy się , gdygracz robi trzy błędy . Gracz z najbardziej poprawnych naśladuje wzór wygrywa .
Zbiory Tryby Reflex – Tester

Loopz wyzwania graczy , aby nadążyć z migającymi światłami w ” Reflex Mistrza. ” Zawodnicy Wynik udanych trafień jeśli przenieść swoje ręce poprzez pętle migające przed gaśnie światło . W grze dla pojedynczego gracza , gracz musi zdobyć minimalną liczbę trafień , aby przejść do następnego poziomu . Gracze muszą zdobyć 50 trafień w trzecim poziomie , aby zakończyć grę . W grze wieloosobowej , gracze na zmianę i starają się zdobyć jak najwięcej trafień , jak to możliwe w ciągu 30 sekund . Gracz z najwyższym wynikiem wygrywa .

Gracze starają się zachować muzykę dzieje się ” Rhythm and Flow „. W tej grze dla pojedynczego gracza , piosenki zaczynają się, jeśli gracze nie machać rękę przez pętlę , zanimzgaśnie czy też machać ręką po złej pętli . Gracze przejść do następnego poziomu , jeślipiosenka gra bez przerwy przez 30 sekund . Gra kończy się, jeśli gracze zrobić sześć błędów podczas piosenki . Gracze otrzymują srebrny, złoty lub platynowy medal w zależności od ich wyników . Imperium

Dodaj komentarz