Jak grać dzwonka Marbles

gra Ringera Marbles został rozegrany od 19 wieku . Z biegiem czasu , różne warianty gry i powstały nowe zasady osad. Wiele turniejów marmurowe wybrało grę Ringer jako ich oficjalnej gry i zasady w tych turniejach mogą się różnić . Dodaje się pokaże, jak do gry w Ringera Marbles.Things musisz Łódź 2 do 4 graczy
13 kulki
1 strzelec gracza
Instrukcje
pokaż więcej Konfiguracja gry
1

Sprawdź,krąg o średnicy 10 metrów na gładkiej poziomu gruntu lub innej twardej powierzchni z kredą lub zrobić kółko w błocie lub twardego gliny ziemi palcem lub trzymać . Ten krąg nazywa się „pierścień Line. ”
2

Zaznacz dwie linie w środku pierścienia w formie krzyża lub „X” tak , że linie tworzą kąty proste . Będzie to przewodnik dla umieszczenia kulki w grze .
3

Włóż jedną kulkę w samym centrum „X” i trzy kulki na każdej z czterech linii „X . ” Umieść kulki trzy cale od siebie .
4

Narysuj ” Lag Line” , który jest linią prostą , która jest z przodu i styczna do ringu , dotykając go w środku linii .
5

Narysuj ” Pitch Line” , który jest równieżlinia prosta styczna do ringu poprowadzoną naprzeciwko ringu i równolegle do linii Lag .
6

uzyskać strzelanka dla każdego gracza , który jest wykonany z niczego , z wyjątkiem stali lub metalu . Idealnie powinno być 1/2 cala średnicy lub więcej, ale nie więcej niż 6/8 cala średnicy .
7

Stoisko z głów przed Pitch linii rzucić swój strzelca lub kucać w kostkach na linii strzelać strzelec w kierunku linii Lag całym ringu . Ta gra nazywa się ” Otulina ” i gracze muszą tyle przed każdą grą . Strzelec , który jest najbliżej linii Lag wygrywa lag i strzela pierwszy .
Grę
8

Na zmianę w kucki lub ” Knuckling Down” po prostu poza ringiem linia , aby wystrzelić kulkę , próbując wbić jedno lub więcej kulek na „X” z ringu lub wbić przeciwnika shooter z ringu . Możesz wybrać dowolny obszar wokół ringu , aby strzelać .
9

Weź wynik jednej dla każdej marmuru strącać z ringu . Weź wynik po jednym dla każdej chwili trafisz strzelca przeciwnika i to nie wychodzi z ringu i podjąć wszystkie kulki przeciwnika , a swoje punkty , jeśli rzeczywiście strzelać ich shooter poza ringiem .
10

Podnieś kulki już wyeliminowany i kontynuować fotografowanie aż do ciebie albo zapukać własną shooter z ringu lub nie uda się wbić marmur lub strzelca przeciwnika z ringu .
11 < p> Zostaw shooter w ringu pod koniec swojej tury . Odebrać shooter , gdy staje się znowu na swoją kolej , nawet jeśli wypada z ringu , i zabrać strzelanie turze .
12

koniec gry , kiedy to ostatni strzał z marmuru . Zwycięzcą jest gracz z najwyższym wynikiem na koniec gry.

Dodaj komentarz