Koncepcje w Roller Coaster Tycoon 3

Atari ” Roller Coaster Tycoon 3 ” pozwala stworzyć park rozrywki swoich marzeń , umieszczając cię za przynoszącą dochody , traktując gości twojego parku , lub ” ćwierkania ” do pięknego parku z jazd , że odwołanie się do różnych klientów . Opanowanie trybie kariery symulacji wymaga zrozumienia podstawowych koncepcji ekonomicznych i menedżerskich , które pozwolą na zaprojektowanie kuszące atrakcje , pozostając w granicach budżetu . Twoja zdolność do strajku Pozostałą określi swój sukces w tworzeniu konsekwentnie zyskiem park rozrywki . Efektywna Układ Park

Makingwiększość miejsca w swoim parku jest niezbędne w maksymalizacji przychodów , zapewniając łatwy dostęp do przejażdżki i udogodnienia , a niektóre scenariusze trybie kariery zmuszają do projektowania nowych atrakcji w pobliżu istniejących wcześniej Jazda i udogodnienia . Umieść informacje stanąć w pobliżu swojego wejścia , jako nowo przyjeżdżający ćwierkania kupi map , co pozwala im szybko znaleźć kuszące atrakcje i wydawać więcej pieniędzy na przejazdy niż byłoby inaczej. Zbuduj swój najbardziej ekscytujących przejażdżek w kierunku tyłu parku , jak to daje powód do ćwierkania wędrować przez całego parku , co czyni je bardziej prawdopodobne, aby wydawać pieniądze na przejazdy i koncesji .
I Roller Coaster atrybutów

” Roller Coaster Tycoon 3 jest ” Podniecenie kolejki górskie posiadają numeryczne , intensywności i nudności atrybuty począwszy od jednego do 10 . Podniecenie jest określana przez zawiłości układu torów i jestnajważniejszym czynnikiem dla określenia , ile ćwierkania jeździć kolejką . Intensywność zależy od takich czynników, jak gwałtowny kropli i zawrotnych pętlach , a jednocześniewysokiej intensywności może przyciągnąć młodych zawodników , to może być także zrównoważone przez atrybut Mdłości przejażdżkę , która określa prawdopodobieństwo ćwierkania wymiotów po przejażdżce . Sprzątanie po tych ćwierkania odbywa się dozorców od innych zadań , awidok może zbuntować innych kumpli , obracając je od jazdy. Dążyć do intensywności średniej klasy figura , ponieważ będzie to przyciągnąć poszukiwaczy mocnych wrażeń , a jednocześnie czyniąc jazdę kuszące dla starszych ćwierkania . Imperium maksymalizacji zysków

chcesz , aby zmaksymalizować zyski z atrakcji parku , ustalania cen za wysoka pojedzie kumpli daleko, zwłaszcza jeśli za wstęp do parku wraz z opłatami za każdy przejazd . Jeśli zdecydujesz się ładować parku wstęp , ustawić niskie ceny większości atrakcji , dodając niewielką premię za przejazdy z najwyższych wartości podniecenia . Miejsce bankomaty w całym parku , jak ćwierkania , którzy zabraknie pieniędzy zostawi , natomiast z łatwego dostępu do gotówki pozostanie w parku dłużej i wydać więcej pieniędzy . Foto Foto Foto catering Peeps

Każdy peep ma swoje preferencje dotyczące rodzajów jazdy i przekąski , które odwołują się do niego, a część z tego, co określa peep gust jest jego grupa demograficzna . Nastolatki i młodzi dorośli ciążyć w kierunku bardziej ekstremalnych jazd emocji , a dzieci i osoby starsze patronami są rysowane do bardziej stateczny atrakcji swojego parku . Chociaż nie można zadowolić każdego peep , dążyć do przekroju atrakcji odwołać się do możliwie najbardziej zróżnicowanej bazy klientów . Możesz kliknąć na poszczególne ćwierkania , aby zobaczyć , co sądzą o Twojej jazdy i koncesji parku , co daje dane , które pomogą skierować swoje przyszłe decyzje budowlane. Imperium

Dodaj komentarz