Jak zrobić Przedmioty utrzymać się w powietrzu w LittleBigPlanet

” LittleBigPlanet ” to gra stworzona przez autora Guildford, brytyjskiej w Media Molecule . W ” LittleBigPlanet „, nie jestw trybie ” Story ” , jak również trybbardzo popularne „Utwórz ” . ” Tworzenie ” tryb pozwala graczom zaprojektować i grać swoje własne poziomy . Gracze mogą również zamieścić poziomów do Internetu dla innych, aby cieszyć . Poziomy tworzone przez użytkownika mogą być bardzo innowacyjne , wyposażony rekonstrukcje słynnych filmów, takich jak ” Powrót do przyszłości ” i ” Park Jurajski „, lub skomplikowanych ustawień rozrywki – Park- ride . Do tła dla tych gier stworzonych przez użytkownika mogą być również wykonane od podstaw przez graczy . Niektóre poziomy są realistyczne ; inni mają obiekty , które unoszą się powyżej ścieżki gry i wymaga od graczy , aby przejść nad nimi lub czołgać się pod nimi . Chyba, że ​​znasz tajemnicę , to może być trudne , aby dowiedzieć się , jak zrobić przedmioty unosić , ponieważ nie tylko robić to na własną rękę . Gdy wiesz, jak , mimo , że jest to breeze.Things czego potrzebujesz Foto Zakończenie rozdziale 1 ” LittleBigPlanet ”
Pokaż więcej instrukcji
1

celu dostępu ” Tworzenie ” tryb ,gracz musi pobity pierwszy rozdział gry. Rozdział ten daje graczom poczucie dla potencjału gry dla zabawy i kreatywności , dzięki czemu programiści powołali potrzebę zakończenia to jako wymóg dla orientacji .
2

Uzyskaj dostęp do sekcji ” MyMoon ” gry przez głównego węzła . Główny hub jestpierwszy ekran powłączeniu gry . Wybierz go , naciskając przycisk „X” .
3

Wybierz krater na Księżycu za pomocą klawiszy kierunkowych , aż znajdziesz taki , który wygląda jak dobre miejsce do budowania poziomu , a następnie naciśnij przycisk ” X ” , aby go wybrać . To jest , gdzie można budować swój poziom . Lub można wybrać poziom, na którym aktualnie buduje i do którego chcesz dodać materiał pływający .
4

Naciśnij klawisz „Kwadrat” , by przejść do twórczego menu. Następnie postępować , aby wybrać ” Goodies Bag „. , Podczas gdy w ” Goodies Bag ” wybierz materiał „ciemnej materii ” i umieścić niewielką ilość tego , w którym chcesz utworzyć ruchomy element.
5

Po wybraniu i umieszczeniu „ciemnej materii ” wybrać i zbudować obiekt , który chcesz mieć pływaka . Po wybudowaniu obiektu , przesunąć obiekt nad ” Dark Matter ” i przytrzymaj „X” , aż usłyszysz dźwięk squishing . Posłychać dźwięku , niech zostanie dołączony idź przycisku „X” i swojej pozycji . ” Dark Matter ” nie pojawi się w grywalną wersję swojej gry tak długo, jak ma to w swoim obiekcie , więcpozycja pojawi się unosić . Imperium

Dodaj komentarz