Gry do gry na SMART Board

Designed by SMART Technologies ,SMART Board wygląda jak zwykła tablica , ale jest naprawdędotykowy komputer za pomocą technologii . Tego typu narzędzie jest idealne do ustawienia w klasie, ponieważ działa jak projektor i zapisuje notatki , że nauczyciele i uczniowie piszą na jego ekranie cyfrowym atramentem . SMART Board pozwala także grać w gry , które zwalczają klasy różnorodne umiejętności uczenia się . Istnieje wiele interaktywnych gier można grać na SMART Board. Sztuka Gry
< p >strona Edukacja smarttech.com posiada szeroką spis działań i gier , które mogą pracować w środowisku SMART Board w klasie . Jeden z tych przewodów do Artgames w albrightknox.org . Poszczególne gry są dla dzieci, zprzedziału wiekowego jest od przedszkolaków do 6 równiarki . W Artgames korzystać mistrzów malarstwa artystów do wprowadzenia lekcji , jak również do zaangażowania zmysłu wzroku dla dzieci. Poprzez te działania , dzieci uczą się także docenić kulturę i sztukę .
Uncross linii

Tabela stronie internetowej smartboards.typepad.com tę grę jako jeden z jej faworyci , choć nie ma limitu czasu , że inne popularne gry mają . Uncross linii czuje kołyski kota , gry dla dzieci , gdzie gracz różne wzory formularzy poprzez skręcanie oraz untangling sznurka , z wyjątkiem tutaj istnieje tylko untangling . Kazdy poziom przekroczył linii połączonych wierzchołków , które są cogracz przenosi się do uncross linie . Poziom postępu w trudnej sytuacji , ale gra jako całość oferujegraczowi psychicznego równowartość pękanie swoje kostki , zapewniając ulgę jako węzły linii Come Undone . Ta gra może przeglądu pojęć geometrii dla gimnazjalistów i starszych , ale jej zaangażowanie inteligencji przestrzennej sprawia jej publiczność bardziej zróżnicowana . Foto Foto Foto Foto Foto Foto Jigsaw Sudoku

Sudoku siatka jestlogiczna, że ​​liczba osób rozwiązać na papierze , ale interfejs komputerowy nie jest jedyną rzeczą, która sprawia, że ​​ta gra flash inaczej. W Sudoku ,celem jest, aby wypełnić puste pola na siatce z dowolnej liczby od 1 do 9 następujących ograniczeń : każda liczba powinna pojawić tylko raz w każdym rzędzie , każdej kolumnie raz , i raz w każdym regionie , który składa się z 9 komórki siatki. Chociażgra flash o nazwie Jigsawdoku , następuje na tych zasadach, jedna różnica jest taka, że ​​zamiast pisania,gracz prowadzi płytek numerów na komórki siatki docelowej . Inną różnicą jest to, że Jigsawdoku pozwalagracz doprowadzić grę do jej określonego poziomu . Opcje dotyczące rozmiaru siatki i poziomu grze 4 o 4, 6 o 6 o prostych i średnich poziomach i 9 o 9 łatwy , średnich i trudnych poziomów. Wreszcie , ta gra przeznaczony do konkretnego wywiadugracz ma . Istnieją trzy rodzaje płytek , że może wybierać. Jeśligracz ma dobrą inteligencję logiczno- matematyczną , potrafi trzymać się liczba płytek . Jeśli jej umiejętności są bardziej przestrzenne, płytki symbol może ją lepiej pasować . Jeśli ona jest bardziej w domu z literami , a następnie płytki nas są dla niej.

Dodaj komentarz