Awana gry dla dzieci

Program posługa dla dzieci i młodzieży , Awana Klub organizuje ponad milion dzieci w około 12.000 amerykańskich kościołów i około 7600 programów międzynarodowych , według strony internetowej Awana Club. Klub to spotkania Awana klasie czas nauki i gry . Gry Awana użyć Awana grę piętro: okrąg ( tradycyjnie 30 metrów średnicy ), podzielona na cztery sekcje z przekraczania ukośne linie , które tworzą gigantyczny „X” w centrum okręgu . Wewnątrz okręgu , jestplac centrum , o bokach 9 -stopowych . Każdy z czterech głównych linii przekątnych ma inny kolor : zielony, niebieski , czerwony i żółty ; istnieje pięć znaków mieszania na każdej linii ( jednakowo oddalonym od koła do środka linii wewnątrz okręgu ). Sprint Wyścig

A pojedyncze linie drugie miejsce w wyjściowej przekątnej ( kolorowych linii rozciągającej się poza kręgiem gry ) . Cztery sprinterzy konkurować na raz ( w przypadku jednego z uczestników dla każdego począwszy przekątnej ) . Wewnątrz kręgu gry , umieść kolorowy zespół pin (pin lub baton plastik ) na każdym rogu wewnątrz gry placu . Umieścić kołek koło (zwykły bowling pin będzie działać ), w którym przekątne przecinają okrąg i rozpoczynające . Gdysędzia gra zaczyna wyścig , każdy sprinty zawodnik w tym samym kierunku wokół kręgu . Sprinterzy wykonać trzy pełne okrążenia , a następnie zwrócić się do wejść do kręgu na ich rozpoczęciem przekątnej ( upewnij się, aby nie przechylić koło pin ) . Biegacze wyścig wewnątrz koła po trzecim okrążeniu ; Pierwszy uczestnik przechylić pin swojego zespołu z rękami wygrywa. Zawodnicy zostaną zdyskwalifikowani jeżeli powiadom pin koło podczas wyścigu . Jeślizawodnik przechodzi lub tagi zawodnik przed nim ,przeszły /oznaczony biegacz jest z wyścigu ( i musi przestać działać i odsuń się od okręgu , ażwyścig kończy ) .
trzy nogami Wyścig

Dwóch biegaczy kolejce na każde rozpoczęte przekątnej (ośmiu uczestników w całości ) . Dwaj biegacze na tym samym paśmie zespołu nogi razem, aby stworzyć ” trzy nogi ” ( podczas gdy do przodu , osoby na lewo pasmach prawą nogę z lewą nogą drugiej osoby ) . Możesz użyć dużych , gumki wykonywania lub więzi tkaniny ; upewnij się, że zespoły są bezpieczne przed wyścigami . Umieszczać kolorowego zespołu pin na każdym rogu wewnątrz gry placu i umieścić kołek na koło przekątnej wyjściowej przecięcia z okręgu. Gdysędzia gra zaczyna wyścig , zawodnicy uruchomić jako pary . Wyścig trwa całe dwa okrążenia wokół kręgu gry . Po dwóch okrążeniach , pary skręcić w ich przekątnych wyjściowych i uruchomić wewnątrz okręgu . Pierwsza drużyna, która wygrywa zespół powiadom pin . Jeślizespół jest oznaczony lub przekazywane , są wykluczone.
Four – Way Holownik

Dwóch zawodników na linii współpracować na linii przekątnej ich odpowiedniego zespołu . Jeden gracz ustawia na hash 5 stóp ; inne ustawia na hash 8 stóp . W środku kręgu , złożyć czterokierunkowy liny 7 stóp . Lina powinna leżeć na ziemi zgodnie z przekątnych ( i centralnie środka okręgu ) . Zamieścić BeanBag na hash 17 stóp każdego zespołu przekątnej . Każdy gracz łapie linę i zaczyna ciągnąć , gdysędzia gra sygnalizuje początek . Pierwszy zespół odebrać BeanBag swojego zespołu ( ze obaj gracze trzymając linę z co najmniej jednej strony ) wygrywa rundę . Gracze nie mogą zawijać lub zawiązać sznur wokół żadnej części ciała . Inni członkowie zespołu mogą poruszać beanbag swojego zespołu bliżej dół przekątnej gdy sędzia gra daje sygnał , co 15 sekund w trakcie gry . Można przenieść BeanBag jedną nogą bliżej dółprzekątnej , w sumie cztery razy , ażrunda się kończy .

Dodaj komentarz