Zasady Gra Tile Rummy

wynalazca izraelskie gry Efraim Hertzano stworzony Tile Rummy , znany również jako Rummikub , w 1940 roku , według Remik Royal. Gra szybko zyskała popularność wśród amerykańskich i europejskich graczy. Hertzano opublikował książkę oficjalnych przepisów w 1978 roku, który zawierał zasady trzech odmianach: Sabra , Ameryki, i International. John McLeod twierdzi, że dzisiaj i amp; rsquo ; s komercyjne zestawy Rummikub przestrzegać zasady Sabra . Gra Elementów

Tile Rummy korzysta 106 płytek , w tym dwa jokery , które są płytki namiar buźki . Pozostałe płytki są ponumerowane ( 1-13 ) i podzielona równo na czterech kolorach czerwonym, żółtym , czarnym i niebieskim . Każda płytka dokładnie jeden inny kolor i numer . Liczba na płytce oznacza jego wartość punktową . Gracze prowadzą swoje płytki na półkach , aż można je odłożyć.
Początek Odtwórz

Tile Rummy wymaga co najmniej dwóch graczy , nie więcej niż cztery . Układają płytki twarzą w środku tabeli i je przetasować . Każdy gracz losuje 14 płytek i umieszcza je na stojaku . Gracze to każdy wyciągnąć jeszcze jeden żeton z puli ; Gracz z najwyższą liczbą płytek w tym losowaniu gracz pierwszy . Płytki następnie powrócić do puli , która jest znowu tasuje . Gra zaczyna się i przebiega w prawo
Meldowanie

Gracze na zmianę Tworzenie i rozmieszczanie & amp; . Bdquo ; układy , i amp; rdquo ; które są zestawy ( trzy lub cztery płytki z tym samym numerem ) i trasy (do 13 płytek tego samego koloru w kolejności ) . Zanimgracz może zmienić istniejące układy , musi tworzyć i grać własne meldunku . Remik Królewski mówi , że to pierwszy meld musi być warte w sumie 30 punktów . W tym przypadku ,joker niesie wartość płytki zastępuje.

Nie ma ograniczeń co do liczby melds gracz może stworzyć lub zmienić lokalizację podczas skrętu , ale John McLeod wskazuje termin, dwie minuty z karą trzech płytek i zwrotu wszystkich płytek do swoich poprzednich pozycji , jeśligracz łamie granicę . Jeśligracz nie może stworzyć meldunku lub dodać do meldunki już w grze , musi wyciągnąć płytkę z puli .
End Game

kończy się, gdyręka gracz z powodzeniem grał wszystkie płytki w swojej szafie . Ten gracz zarabia wynik równy posiadanych punktów nadal w rękach jego przeciwników . Przeciwstawne gracze tracą punkty zgodnie z płytek pozostających w ich rękach . Na przykład , Gracz 1 wygrywastrony, Gracz 2 ma 15 punktów , a Gracz 3 ma 22 punktów . Gracz 1 zarabia 37 (15 + 22) punktów ; Gracz 2 i 3 i wynik gracza amp ; ndash ; 15 i & amp; ndash ; 22 punktów , odpowiednio. Na koniec kasie, jokerami utrzymywane mają wartość 30 punktów . Gra kończy się , gdygracz zarabia w sumie 200 punktów .

Dodaj komentarz