Argumenty , że gry wideo promują przemoc

Jeden odwieczny spór o to, czy gry wideo i inne formy mediów powodują młodzieży do działania w brutalnych sposobów. Rzeczywiście , są bardzo przekonujące argumenty , które wskazywałyby , że gry wideo zawierających przemoc rzeczywiście spowodować gracze działać w bardziej agresywnych manier . Fizyczne i psychiczne skutki

Według badań przeprowadzonych przez Sandra L. Calvert i Siu- Lan Tan zatytułowany ” Wpływ wirtualnej rzeczywistości na fizjologicznego pobudzenia młodych dorosłych” i agresywnych myśli : Interakcje w porównaniu z obserwacją , ” ludzie, którzy gier wideo zawierających przemoc może wystąpić wyższy poziom agresywnych wrogich uczuć i myśli po gry tego rodzaju gier . Dodatkowo , zostały one zgłaszane do wyższych stawek serca niż ci, którzy nie grają w gry o brutalnym charakterze . Czynniki te mogą skutecznie prowadzić osoby w stan zły , i wyraźniewrogość i agresja może spowodować gwałtownych zachowań .
Agresja Spowodowanie Zachowanie

Opróczbezpośredniego Efekty grania w gry wideo z użyciem przemocy ,badanie przeprowadzone przez Karen dr E. koperkiem i Craig A. Anderson , Ph.D., okazało się, że ludzie, którzy grali w brutalne gry wideo w gimnazjum i liceum często miał problemy w ich karierze uczelni poprzez uzyskanie niskich ocen. Takie problemy są z pewnościąźródłem frustracji dla wielu studentów . Uczucie frustracji i dość z siebie może spowodować agresywne zachowanie . Foto Foto Foto Foto Leczenie in

Brutalne gry wideo mogą wpływać na siebie fizycznie i psychicznie , ale mogą również wpływać naindywidualny traktuje innych ludzi . Na przykład, jeślidziecko jest na zewnątrz i ktoś przypadkowo kroki na jego palcu , może on wybrać do reagowania w sposób agresywny . Badanie przeprowadzone przez Karen E. koperkiem i Craig A. Anderson sugeruje , że te gry wideo uczy agresji jako właściwego sposobu rozwiązywania konfliktów i sytuacji problemowych .
Karania

w innym badaniu przeprowadzonym przez dr Karen E. Dill i Craig A. Anderson , Ph.D., naukowcy odkryli, że zawodnicy gwałtownej gry wideo , Wolfenstein 3D , zareagował na przeciwników inaczej niż na zawodników bez przemocy gry wideo , Met . Studentów byłyprzedmiotem badań . Tych, grając w gry wideo przemocą przeciwników by ukarać przez dłuższy okres czasu , co pokazuje , że brutalne gry wideo dać młodym ludziom przestrzeń, w której brutalna i ciągłe karanie fizyczne jest dopuszczalne. Imperium

Dodaj komentarz