Jak zrobić wilkołaka w D & D 4e

W ” Dungeons and Dragons ” ” Fourth Edition (D & D 4e „) , wilkołaki są rasą potwór . Najbliższa rzecz do wilkołaka w Podręczniku graczy ( PHB ) jestwersja Longtooth klasy Shifter w PHB . 2. Jeśli chcesz grać wilkołaka jako grywalna postać (PC) , masz kilka opcji . Najlepszym rozwiązaniem , zależy od tego, co twój mistrz lochu pozwoli . Przed utworzeniem komputer, który nie zastosuje się do zasad określonych w PHB zawsze skontaktować się z nim. Instrukcja
1

Utwórz komputer z wersją Longtooth wyścigu Shifter w PHB . 2. Wybierz Druid klasę i MultiClass do Barbarzyńca w drugim poziomie . To daje możliwość przekształcania w formę wilka ( Druid moc Dziki Kształt ) . Kilka innych Druid uprawnień klasy działa bardzo dobrze z produkcji wilkołaka , w tym Grasping pazury, Pounce , Savage Rend i rzucając ugryźć. Uprawnienia barbarzyńskich , które działają m.in. Howling Strike , upuszczanie krwi , Bloodhunt Wściekłość i Primal Vitality .
2

Tworzenie Razorclaw Shifter i MultiClass Druida i Monk. Daje to walki wręcz , a także formę wilka . Możesz zmienić nazwę wyczyny mnichów , aby dać im wilkołaka smak bez zmiany mechaniki bazowe ( Napęd , uderzyć , uszkodzenie ) .
3

Użyj szablonu wilkołaka , stworzone przez graczy . Znajdziesz je na forum Wizards of the Coast wspólnotowych i gdzie indziej. Sprawdź u swojego mistrza podziemi , aby upewnić się , żebudowa nie jest obezwładniony .
4

Stwórz własną wilkołak wyścig PC . Dajplus dwa w dwóch statystykach , bonus do dwóch umiejętności i kilku premii dla danego wyścigu lub uprawnień . Przy wyborze tych bonusów , wybrać umiejętności , które działają tematycznie i które nie są zbyt obezwładniony . Korzystanie premie rasowe za Manetki jest to dobry sposób , aby upewnić się, że nie należy tworzyć w wyścigu , który jest zbyt silny. Wybierz klasę , jak zwykle.
5

Stwórz własną wilkołak klasy PC . Wybierz grywalne rasy , jak zwykle . Wybierz rolę dla swojej klasy wilkołaka . Atak jest prawdopodobnie najlepszym wyborem . Wybierz źródło zasilania . Primal jestnajbardziej logiczne . Określić, które dwa lub trzy są te podstawowe umiejętności . Siła , Zręczność, Mądrość i Konstytucja są wszystkie możliwe opcje . Określić, zbroi i broni biegłości . Wybierz która obrony dostanie premię . Masz w sumie dwa punkty bonusowe , które można przypisać do jednej obrony lub podziału na dwóch. Wybierz zaczynając punktów życia i punktów zdobytych na poziomie . Zajęcia zaczynają się 15 myśliwców i dostać sześć dodatkowych punktów życia na poziom . Wybierz trzy wyszkolonych umiejętności . Wybierz funkcję klasy bazowej . Będzie topewnego rodzaju władzy , najprawdopodobniejmoc spotkanie . Najlepiej jest wybrać istniejący moc z innej klasy . Wybierz w – Woli , spotkania i codzienne kompetencje do pierwszego poziomu . Obejrzyj klas druid , mnich i barbarzyńskich dla dobrych sił, które mogą być łatwo reskinned . Imperium

Dodaj komentarz