Jak grać Ameryki Spirit Ciekawostki gry

Duch Ameryki jest to gra planszowa , która kwestionuje graczem na jak wiele wiedzą o historii Stanów Zjednoczonych . Osoba, która wykazuje największą głębię wiedzy wygrywa . Celem gry jest byćpierwszym graczem, który podnosili ich banderą na górę ich odpowiedniego masztu . Aby to zrobić , należy odpowiedzieć poprawnie na pytania amerykańskich miejsc , ludzi, rzeczy i siebie . Totrochę jak węże i drabiny , lub pochylni i drabiny , ale bardziej jak Trivial Pursuit . Instrukcja
Konfigurowanie
1

Upewnij się, że nie będzie mniejsza niż 2 graczy i nie więcej niż 8 konkurujących w grze .
2

Skonfiguruj grę pojawiały się utwory amerykańskich flag do gry z ich posiadacza i umieszczenie ich w stoiskach odpowiadający mu kolor . Umieścić każdej flagi na początku tego samego koloru masztu . Każdy z graczy ( lub zespołów z dwóch) należy wybrać kawałek flaga gry.
3

Umieścić 280 kartek Americology w stos do prawej strony planszy . Umieścić 60 Whaddaya Think ? i 60 Kim jestem? Karty w dwóch oddzielnych stosach na lewo od tablicy . Shuffle każdym stosie poprawnie przed rozpoczęciem . Oddać każdy gracz lub zespół , jeden Whaddaya Think ? notatnik i zapewnić im ołówki lub długopisy .
Playing Game
4

określić, które gracz przechodzi najpierw przez sądząc , którego urodzinynajbliżej 4 lipca. Powinien odebrać kartę Americology ze stosu i przekazać go osobie na jego prawa , który odczytuje z tanie części Ameryki z karty . Jeżeligra odbywa się w zespołach , togracz powinien oddać kartę do jego drużyny.
5

Włącz timer piasku , aby rozpocząć odliczanie 30 . Gracz, którego jest tura powinna próbować odgadnąć trzy nazwy ( albo osoby, miejsca lub rzeczy ) wymienione w sekcji Instant Ameryki narysowanej karty Americology . Trzy nazwiska na karcie zawsze będzie odnosić się do amerykańskiej historii i kultury .

Czytnik karty mogą oferować jak najwięcej wskazówek i podpowiedzi do odtwarzacza , jak to możliwe , ale nie może powiedzieć jakiekolwiek słowa drukowanego na karcie . Dla każdego prawidłowego odgadnięcia , flaga kawałek gracza przesuwa się o jedną pozycję w jego odpowiedniego masztu . Jeśliczytnik karty używa którekolwiek ze słów wydrukowanych w Instant sekcji Ameryki , potemkolej się kończy , a on porusza się w dół o jedną pozycję w jego odpowiedniego masztu .
6

dalej zgadywać do końca 30 sekund. Gdy zegar zabrakło , lub wszystkie trzy nazwiska zostały domyślić ,czytnik karty , a następnie zwraca graczowi dwie drukowane na pytania znajdujące się na karcie Americology . Za każdą poprawną odpowiedź ,gracz przesuwa się o jedną pozycję na maszt .

Maksymalniegracz może przenieść się z jednej karty Americology jest 5 karby .

Jeśligracz odgadnie wszystkie trzy nazwiska i odpowiada zarówno pytanie poprawnie , to wszyscy gracze zwrócić i uzyskać odtworzyć Whaddaya Think ? karta .

Jeśligracz nie dostarcza informacji niezbędnych do wszystkich pięciu etapach , a następnie jego kolej się kończy.
7

DrawWhaddaya Think ? Karta jeśligracz posiada wszystkie pięć kawałków wymaganych informacji podczas swojej tury . Wszyscy gracze muszą wyciągnąć kartę .

Odtwarzacz odczytuje na głos pytanie na swojej karcie i zapisuje odpowiedzi odnoszących się do siebie w swoim notatniku. Musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą . Wszyscy pozostali gracze oraz drużyny muszą próbować odgadnąć , co on odpowiedział .

Jeżeli którykolwiek z graczy sprzeciwu lub zespołów odgadnie , to on ijego Whaddaya gracz grający Think ? Karta poruszać się o jedną pozycję na swoich odpowiednich masztów .

Jeśli nikt nie odgadnie , gracz nie porusza się , a gracz po jego prawej odgrywa jego Whaddaya Think ? karta .
8

Zakończ obrót , jeśligracz nie dostarczy odpowiedzi na wszystkie pięć rzeczy wymaganych od niego przez kartę Americology . Jest tokolej na gracza po jego prawej stronie . Rzeczywiście, jeśligracz odpowiada na wszystkie trzy nazwiska i dwa pytania poprawnie , a następniekażdy z kolei kończy się, gdy gracz odgrywa ich Whaddaya Think ? karta .
9

działki na amerykańskiej Ikona wycięcia , aby móc wyciągnąćWho Am I ? Karta na koniec tury gracza . Zawodnik powinien oddać go do jego kolega z drużyny lub zawodnika do jego prawa , należy czytać .

Czytelnik wybiera jedną z dwóch pytań na karcie i czyta je do odtwarzacza .

Istnieje pięć wskazówek na pytania , które powinny być odczytywane pojedynczo do odtwarzacza . Gracz może odgadnąć odpowiedź na pytanie, w dowolnym czasie , jednak jeśli jest źletura się kończy . . .Gracz musi słuchać pierwszy trop

mniej wskazówkigracz wcześniej on odpowiada ,dalej porusza się jego maszt

Dokładne zasady są następujące:

Jeśli odpowiedzi odtwarzacz poprawnie po 1 wskazówka przesuwa się w górę 5 karby . Łódź

Jeśli on odpowie poprawnie po 2 wskazówki , przesuwa on się 4 wycięcia .

Jeśli on odpowie poprawnie po 3 tropy , porusza się w górę 3 karby .

Jeśli on odpowie poprawnie po 4 wskazówki , porusza się 2 wycięcia .

Jeśli on odpowie poprawnie po 5 wskazówek , porusza się 1 wycięcie .

gracz może tylko zgadywać raz . Jeśli jest on nieprawidłowy, jego tura się kończy.
10

Zakończ turę , jeśligracz nie odpowie na wszystkie pytania dotyczące karty Americology , jeśli każdy gracz grałWhaddaya Think ? karty lub jeśliKim jestem? Karta jest odtwarzany .

tury gracza kończy się ,osoba po jego prawej stronie zaczyna swoją kolej .
11

Wygraj grę jako pierwszy gracz , aby uzyskać jego flagę do góry jego odpowiedniego masztu . Imperium

Dodaj komentarz