Działania w celu poprawy umiejętności społecznych u młodych dorosłych

Posiadanie umiejętności społecznych pozwala ludziom tworzyć i utrzymać nowych przyjaciół . Chociaż umiejętności społeczne przychodzi naturalnie do wielu ludzi, niektórzy walki podczas interakcji z innymi. Młodzi dorośli mogą uczyć się umiejętności społecznych poprzez doświadczenie i kierunku . Gdy gospodarzem spotkań dla młodzieży , można organizować działania , które pozwalają im pracować razem i stać się bardziej towarzyska . Gry fabularne

Poproś młodych ludzi , aby usiąść w kole . Ma dyskusji grupowej o ludziach introwertycznych i ekstrawertyczni . Powiedz wszystkim , aby zastanowić się, jak ich cechy osobowości mogą być różne . Na przykład ,zamknięty w sobie człowiek zwykle boi się inicjowania kontaktu z innymi, podczas ekstrawertycznym ludzie często wprowadzają się do nikogo. Dla działalności , zapytaj introwertyczny ludzi stać na jednej stronie pokoju i ekstrawertycznym ludzi stanąć po drugiej stronie . Zapytaj zamknięta w sobie ludzi do odgrywania ról odwrotny osobowość . Fabularna pomoże członkowie zidentyfikować i zrozumieć odwrotny tożsamości , według strony internetowej samoocena 2 Go .
Zbiory Gry planszowe

Gry planszowe budowania umiejętności społecznych wśród młodych dorosłych w ciekawy i zabawny sposób . Niektóre pomysły gra planszowa dla młodzieży m.in. Scrabble , Scene It , języka Materiały słowne Gry i jabłek do jabłek . Dla dwóch graczy gry , takie jak warcaby i szachy , zostały cztery osoby grać przez przełączanie obrotów . Na przykład , każdy gracz będzie musiał skręcić i jego partner będzie miał kolej. To uczy młodych ludzi do współpracy i kompromisu w sprawie ruchów gry.

Grono Gry

Czy młodzi ludzie stoją w dużym kole z rękami w przed nimi . Zadaj je na całej odległości do środka okręgu i złapał za rękę innego gracza z każdego z ich rąk . Upewnij się, że każdy gracz ma się trzymać z rąk dwóch różnych zawodników . Kiedy mówisz : „Idź „, muszą rozwikłać ten węzeł „, ” ludzki poprzez komunikację ze sobą i współpracują ze sobą . Gracze mogą się czołgać pod i nad sobą , ale nie mogą pozwolić ręce iść . Włącz tę działalność do gry dzieląc zawodników na dwie drużyny , aby zrobić tę działalność . Pierwszy zespół , aby uzyskać rozplątane wygrywa.
Zbiory Gry Komunikacja

przekaże zamiatacz polowania , tworząc dwie listy przypadkowych faktów . Spisać fakty takie jak ” nie lubi szpinak „, ” ma na niebieskiej koszuli „, ” uwielbia szyć ” i ” ma dwa psy ” na kartce papieru . Utworzyć dwie identyczne listy z 50 przypadkowych faktów . Podział graczy na dwie drużyny i dać każdemu zespołowi listę . Każda drużyna musi usiąść i porozmawiać o niektórych faktach z listy . Jeśli znajdą kogoś w swojej grupie , który pasuje do faktu , mogą oznaczyć ją z listy . Pierwsza drużyna, która posiada 30 z 50 faktów wydzielonych ich listę wygrywa. Imperium

Dodaj komentarz