Pytania , które są na egzaminie kozioł na Fallout 3

” Fallout 3 ” togra role- playing wideo akcja się w post apokaliptycznym świecie , gdzie większość populacji ludzkiej żyje w podziemiach . Głównym bohaterem w grze budzi się w skarbcu 101 znaków , gdzieprzeżywa swoje pierwsze kilka lat życia . Tuż przedcharakter wychodzi z krypty , jest on zobowiązany do podjęcia ogólnych Occupational Aptitude Test , lub kóz. Pytania 1 i 2

Pytanie 1 jest : „Jesteś zbliżył przez szalonego naukowca skarbca , który krzyczy: ” Mam zamiar umieścić mojego kwantowej Harmonizer w fotonicznych pudło rezonansowe ” Co ty ! ? nie Wariant 1 zwiększa umiejętność nauki Opcja 2 podnosi umiejętności mowy Opcja 3 zwiększa umiejętności walki wręcz Opcja 4 zwiększa umiejętności podkradają

Pytanie 2 to : . . . . ” Pracując jako stażysta w klinice , pacjent z dziwnym infekcji na nogę potyka się przez drzwi . Infekcja rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie , alelekarz wyszedł na chwilę . ” Co robisz ? Wariant 1 zwiększa umiejętności walki wręcz . Opcja 2 podnosi umiejętności mowy . Opcja 3 zwiększa umiejętności muzyka . Opcja 4 zwiększa nauka umiejętności .
Zbiory pytania 3 i 4

Pytanie 3 jest : ” Odkryjesz chłopca stracił w niższych poziomach skarbcu . On jest głodny i przestraszony , ale też wydaje się być w posiadaniu skradzionej własności . ” Co robisz ? Wariant 1 podnosi umiejętności mowy . Opcja 2 zwiększa nieuzbrojonego umiejętności . Opcja 3 zwiększa umiejętności podkradają . Opcja cztery podwyżki nic .

Pytanie 4 jest : ” Gratulacje ! Zrobiłeś jedną z drużyn baseballowych Krypta 101 ” Jakie stanowisko wolisz? Wariant 1 zwiększa umiejętności wybuchowych. Opcja 2 dodaje do armat umiejętności. Opcja 3 podnosi umiejętności w walce wręcz . Opcja 4 zwiększa nieuzbrojonego umiejętności .

pytania 5 i 6

Pytanie 5 to : ” Twoja babcia zaprasza na herbatę , ale jesteś zaskoczony, kiedy daje pistolet i rozkazy , aby zabić . ? inny mieszkaniec sklepienie ” Co robisz Opcja 1 zwiększa małe pistolety umiejętności Opcja 2 podnosi umiejętności barterowej Opcja 3 zwiększa umiejętności armat Opcja 4 zwiększa umiejętności materiałów wybuchowych

Pytanie 6 jest . . . . : ” Stary pan Abernathy nie zamknął się w swojej kwaterze ponownie , a ty rozkaz , aby go. ” Jak postępować ? Wariant 1 zwiększa umiejętność zamek odbioru . Opcja 2 dodaje się do materiałów wybuchowych i umiejętności barterowych . Opcja 3 . zwiększa umiejętność naprawy Wariant 4 zwiększa umiejętności broni energetycznej
Zbiory pytania 7 i 8

Pytanie 7 jest : . „O nie ! Byłeś narażony na promieniowanie , azmutowana ręka wzrosła z żołądkiem ! ” Co jestnajlepszym sposobem leczenia ? Wariant 1 zwiększa umiejętności Broń Palna . Opcja 2 dodaje do umiejętności medycyny . Opcja 3 zwiększa umiejętności barterowej . opcja 4 zwiększa umiejętności broni energetycznej

Pytanie jest : „. .kolega Vault 101 mieszkaniec jest w posiadaniu Grognakbarbarzyńska komiksu , Wydanie numer 1 chcesz. ” Jaki jest najlepszy sposób , aby je uzyskać ? Wariant 1 zwiększa umiejętności barterowej . Opcja 2 podnosi małe pistolety umiejętności . Opcja 3 zwiększa umiejętności podkradają . Opcja 4 zwiększa umiejętności muzyka .
Zbiory pytania 9 i 10
< p> Pytanie 9 : ” Ty decydujesz, że byłoby fajnie grać dowcip na swoim ojcu . Wprowadzić swoje prywatne toalety , gdy nikt nie patrzy , i … ” Opcja 1 zwiększa umiejętność naprawy . Opcja 2 dodaje do umiejętności materiałów wybuchowych . Opcja 3 zwiększa umiejętności Otwieranie zamków . Opcja 4 zwiększa umiejętności muzyka .
< P > Pytanie 10 brzmi: ” Kto jest bez wątpienianajważniejszą osobą w Krypcie 101 : Kto schronisk nas od surowości pustkowiu atomowej , i któremu zawdzięczamy wszystko, co mamy , w tym życiu ? ” Każda opcja jest „Nadzorca , ” i kwestia ta nie ma wpływu na statystyki postaci. Imperium

Dodaj komentarz