Jak uciec z Sunken Ruins w ‚ Tail Spyro : A Hero ”

” Spyro : Ogon Bohatera ” kroniki Spyro przygody Smoka , aby zapisać Smoka Realms z uszkodzonych Elder Dragon, Red . W każdej dziedzinie , Spyro musi zniszczyć Mrocznych klejnotów , aby uwolnić królestwo od Red w uścisku. Zatopionego ruiny stanowią kolejne wyzwanie Spyro musi przezwyciężyć . Aby uwolnić Sunken Ruins z wpływem RED , Spyro musi zniszczyć Mrocznych klejnotów i uciec nie będąc uwięziony wśród wrogów i zagrożeń naturalnych . Instrukcja
1

Run lub chodzić do pokoju za Moneybags ‚ drugiego wkładu sklep, znajduje się Sunken Ruins’ północno-zachodniej stronie . Przejść przez świecące Nietykalność Pad przed wejściem do basenu wody zielony przodu . Nietykalność klocków daje Spyro srebrną zbroję , pozwalając mu płynąć przez zielony zakwaszonej wodzie . Wspiąć się na występy w najdalszej części pokoju obok , otwierając kolejną złotą klatkę piersiową dla Smoka Egg kiedy dojdziesz do góry . Iść do przodu i Dodge Zielona kwaśnym pluć ogień zaśmiecanie szlaku . Weź Light Gem na koniec .
2

wspinać się na platformie pływającej dezaktywacji pobliżu i naciśnij przycisk ” w górę ” na pad do przełączania Spyro Fire oddech jego elektrycznym zdolności oddechu . Zap przełącznik na platformie i jechać do najbliższego wejścia . Dash przez drzwi , aby znaleźć platformę windy ; jeździć windą na dół do pokoju z innej puli zielonej wody i nietykalność Pad. Zanurz się w puli kwaśnej wody , zanurzenie w dół w kierunku światła Gem po drodze do pokoju obok .
3

Dash kierunku niskich półkach w rogu pokoju obok , w ich podejście wspinaczka zestaw cienkich biegunów . Leć w kierunku biegunów i przesunąć gałkę analogową w użyciu Pole zdolność wirowania Spyro za . Polak wirowania pozwala Spyro wspinać słupy ścienne dostępu do obszarów niedostępnych . Nacisnąć przycisk „X” Horn Diveprzełącznika na następnej półce ; skok w dół i powrót do poprzedniego pokoju przemierzać poprzedni zestaw półek , uderzając kolejny przełącznik z Horn Dive.
4

Wróć do pokoju z pierwszym przełącznikiem , powrotem do tej samej półki . Polak spin do Dark Gem , niszcząc klejnot z Horn Dive na końcu ścieżki w . Oglądać scenę i podróż przez złożono wejściu poniżej. Podróżować szlak aż do innego Moneybags ‚Shop pad ; przejdź przez wejście do osiągnięcia okrągły pokój z pit kadrowania zielonej wodzie .
5

Climb najbliższy występ po lewej stronie , do latania z napędem elektrycznym platformie pływającej . Jeździć na platformę półkę z przełącznikiem ; uderz w przełącznik za pomocą Horn Dive i zap przełącznika elektrycznego zasilanego za sobą , aby włączyć duży ruchomy słup przodu. Wspinać się na słup z Pole poruszającego spin , pływające do kolejnego przełącznika , gdy porusza się na tyle blisko bieguna . Zap kolejny przełącznik elektryczny , jazda bieguna do następnego celu. Powtórz poprzednie kroki , jedzie ostatni słup do ostatniego przełącznika
6

Opuść się z półki , aby otworzyć złotą skrzynię zawierającą światła Gem. ; schodzenia do nowo odkryte pomnik w środku pokoju i Horn Dive na Dark Gem na środku platformy . Leć do najbliższej półki , aby wyjść z pokoju przez inny złożono wejściem. Podróż przez korytarz do przodu , walcząc z wrogami zaśmiecanie drogę .
7

jeździć windą na zestaw półek , ślizgać się do złotej skrzyni na lekki Gem i dalej przez korytarz na przeciwległym bok , aby znaleźć przełącznika. Nurkowanie na rogi przełącznika , aby otworzyć drzwi i podróżować do Moneybags ‚ pierwszy sklep pad. Można kupić ” Teleport Pass” z Moneybags aby wyjść z Sunken Ruins i skręcić w prawo do korzystania z windy z powrotem do Coastal Remains . Imperium

Dodaj komentarz