Zasady Jutlandii grze

Jutlandii jestgra planszowa strategia, która ponownie uchwala II wojny światowej, bitwę między brytyjskich i niemieckich sił morskich . Każdy gracz wybiera stronę i manewrów statków przez otwarte morze , zlokalizowanie przeciwnika i angażowanie się w bitwach , aby określić , kto wygra . Gra zauważyć na bojowego systemu , która obejmuje określanie tworzenia najbardziej strategicznych statków są skuteczne w ognia z przeciwnej strony . Konfigurowanie

Rozpocznij grę , decydując , kto zagra jako Brytyjczyków i kto zagra jako Niemców . Każdy gracz bierze flotowy Szukaj arkusza i wykresówki Hit , który odpowiada ich wybrany naród. Każdy gracz będzie wziąć ich liczniki statek i deskę Task Force. Gracz brytyjski organizuje trzy grupy statków w formacji wybranych z wykresówki trafić na następujących miejscach : A17 , D13 i K9 . Niemieccy zwykle zaczynają się od BB16 . Nie udostępniamy danych formacji lub ruchu z przeciwnikiem , bo będzie musiał sprawdzić lokalizację statków . Podczas każdej tury , można przenieść swoje statki , zaznaczając ich ruch ołówkiem na swojej floty Szukaj arkusza . Każdy ruch musi być rejestrowana z liczbą statków przeniósł i czasu przyjazdu, ze każdy kwadrat reprezentuje jedną godzinę czas płynął .
Wyszukiwanie

Po każdej rundzie ruch , gracze po kolei szukają lokalizacji , aby zobaczyć , czy są wrogie statki w okolicy. Niemiecki gracz zaczyna od wołając lokalizację wszystkich placów w którym ma statki. Brytyjski gracz musi powiedzieć , czy ma on w tym placu statków . Jeśli tak , walka rozpoczyna . Jeśli nie, gracze rozpoczynają ruch ponownie. Gra będzie nadal , dopóki gracze osiągnęli w tym samym miejscu , w którym momenciewalka będzie wynikać.

Walki

Podczas bitwy , umieścić znacznik Bitwa palących arkusz w środku stołu. Gracze będą następnie zorganizować ich statków na Marker w tym samym kierunku , jak w chwili ich wprowadzenia na plac Wyszukiwanie arkuszy. Statki muszą być w tej samej formacji , jak zdecydował się na arkuszu Makeup Floty . Statek z przodu każdej formacji powinno być 18,000 m od centrum Marker Bitwa obszarze. Podczas bitwy ,niemiecki gracz porusza pierwszą i może zmienić kierunek swoich statków , przesuń je wzdłuż strefy bitwy , lub ogień na wroga . Korzystać z dalmierza do ustalenia szkody na podstawie odległości między statkami . Podczas gdyniemiecki gracz będzie ogień pierwszy , szkoda jednocześnie. Oznacza to, że jeślibrytyjski statek zniszczony podczas rundy wypalania , będzie jeszcze uszkodzić niemiecki statek przed zdjęty strefy bitwy. Sześć działania w walce prowadzić w jednej godzinie czasu gry . Zaznacz te godziny odpowiednio na wykresówki Hit . Bitwa trwa aż albo wszystkie statki jednego gracza zostały zniszczone lubzawodnik wycofał się z oceanem .
Rama czasowa

Gra rozpoczyna się 30 maja 1916, o północy . Gra zakończy się w dniu 1 czerwca 1916 r. w południe Oznacza to, że gracze muszą śledzić godzin , które minęły w fazach ruchu i bojowych . Na początku każdej tury , jeden gracz powinien ogłosić czas w grze . Wszelkie rozbieżności powinny być rozstrzygane przed wznowieniem gry . Podczas walki , liczyć każdy ruch w 10 minut czasu gry , a na koniec potyczki zaznaczyć całkowity czas , który minął .
Victory

gry czas osiągnął południe w dniu 1 czerwca 1916 rokugra zatrzymuje się . Jeśli gracze są w środku bitwy , nadal , dopókipotyczka zakończyła . Poza bitwy , wszystkie inne działania muszą przestać w tej chwili . Następnie gracze liczą swoje łączne pozostałe statki , a zwycięzca jeststrona z większą liczbą statków . Jeśli obaj gracze mają równą liczbę statków , togra jest uważana zaremis. Zwycięstwo może również wystąpić, jeśli jeden gracz zniszczył całą flotę przeciwnika. Imperium

Dodaj komentarz